אדווה כץ ומשפחתה בבת מצווש
אדווה כץ ומשפחתה בבת מצווש

בצל ההסלמה: מסיבת בת המצווה של אדווה הוזזה מיד מרדכי לאשדוד

גם ההסלמה בדרום, הירי, השיגורים והאזעקות לא עצרו את חגיגת בת המצווה של אדווה כץ, תלמידת בית הספר נוף-ים באשדוד. הם רק הזיזו אותה מקיבוץ יד מרדכי למקום אחר, קרוב יותר לבית

פורסם בתאריך: 1.6.18 18:40

     

שבועות רבים חיכתה אדווה כץ לחגוג את חגיגות בת המצווה שנקבעו ליום שלישי השבוע ביד מרדכי, אלא שהמצב הביטחוני שינה את התכניות.

בבוקר יום שלישי אזעקות תכופות נשמעו בכל אזור עוטף עזה בשל יותר מ-50 שיגורים מרצועת עזה, רק בשעות הבוקר.

המצב הוסיף להחמיר כאשר חייל צה”ל אחד נפצע באורח בינוני מרסיסים במועצה האזורית אשכול, ושני חיילים אחרים נפצעו אורח קל.

אף שמערכת כיפת ברזל יירטה עשרות מהשיגורים, בהם שניים בשמי שדרות, כמה באשקלון ואחד באופקים, הצבא והתושבים העידו ללא ספק כי מדובר בסבב הכי משמעותי מאז “צוק איתן”.

טיל טמי"ר המשוגר ממערכת כיפת ברזל באשקלון, תמונת ארכיון. צילום: אילן אסייג

טיל טמי"ר המשוגר ממערכת כיפת ברזל באשקלון, תמונת ארכיון. צילום: אילן אסייג

תושבים במועצות האזוריות שער הנגב ואשכול הונחו להישאר במרחק של 15 שניות ממרחבים מוגנים. בעקבות החשש מקיום אירוע במקום שנמצא בטווח הירי והאזעקות, כמו גם מביטול של אורחים, החליטה משפחת כץ להעתיק את המסיבה הגדולה לאולם "אדום עתיק" בעיר מגוריה, אשדוד.

על החוויה מספרת האם אודליה כץ: “האירוע היה צריך להתקיים בלופט יפהפה בשם ‘אור ביער’ ביד מרדכי, ארגנו הסעה מיוחדת מאשדוד עבור ילדי הכיתה של אדווה ודאגנו לקייטרינג ולעיצוב המקום בדיוק כמו שאדווה חלמה. אלא שביום שלישי קמנו לבוקר לא שקט בכלל.

חיכינו שהמצב יירגע עד הצהריים, כשבמשך כל הזמן וההתארגנויות אני משוחחת עם הורים שמביעים את החשש המוצדק שלהם לשלוח את הילדים לאירוע. בשעות הצהריים כבר התחלתי לקבל הודעות בווטסאפ של ‘מצטערים לא נשלח את הילד/ה’, וזה היה לגמרי מובן כי האזעקות המשיכו והמצב לא נרגע. קיבלנו החלטה להעביר את האירוע לאשדוד. והתקשרתי מיד לעדכן את הקייטרינג שהיה כמעט בדרך ללופט”.

איך הגיבו בעלי העסקים שאיתם קבעת על שנאלצת לבטל או לשנות? 

“פיקוד העורף אמנם לא נתן הנחיה לבטל אירועים, ולכן ברור שבעלי עסקים רבים נפגעו, אבל אצלנו בכל אופן כולם הגיבו בהבנה והכלה שלא ציפיתי לה, ורק ניסו לסייע ולעזור. את בעלי הלופט כמובן נפצה, אבל היה מדהים לראות איך בשעה חמש אחר הצהריים כל בעלי האולמות באשדוד פשוט התגייסו למצוא לנו מקום. בסוף חגגנו באולמי 'אדום עתיק' שבאו לקראתנו בצורה יוצאת דופן”.

איך אדווה הגיבה? 

“בהתחלה היא חששה שלא יגיעו, אבל כשהודענו שהאירוע עובר למקום אחר, היא התחילה לקבל הודעות מכל החברים שהם מגיעים, והיא ממש שמחה. בסופו של דבר היה אירוע מדהים, ואף אורח לא נעדר. אני יודעת שזה הרבה בזכות גל מגוז מקייטרינג 'ארצנו' שבלעדיו פשוט לא היה לנו אירוע. ולמרות כל הלחץ, הכול היה מושלם! אני רוצה להוקיר תודה למומי מ'אדום עתיק', שפתח את המקום ואת הלב מבלי לחשוב פעמיים ומבלי להכיר אותי אישית, וגם מנהלי אירועים של אולמות שניסו לעזור בכל דרך. זה באמת מרגש לפגוש אנשים טובים באמצע הדרך”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר