הנעדרת טייק
הנעדרת טייק

היום ה-9 מאז שנראתה לאחרונה: גובר החשש לחייה של הנעדרת מאשדוד

ככל שהימים חולפים גובר החשש לחייה של הנעדרת טראקו טייק. בנה גדעון מבקש את עזרת הציבור

פורסם בתאריך: 28.5.18 15:40

     
חיפושים אחר הנעדרת. צילום: דוברות המשטרה

חיפושים אחר הנעדרת. צילום: דוברות המשטרה

כוחות משטרת ישראל רבים ממשיכים בחיפושיהם אחר תושבת אשדוד, טראקו טייק (64), שנעדרת וקיים חשש לשלומה. בני משפחתה נמצאים יחד עם השוטרים ומשתתפים בחיפושים אחריה. גדעון, בנה של הנעדרת סיפר לכאן דרום על אם מסורה לחמשת ילדיה, שלא מרבה לצאת מהבית. טייק מתגוררת בביתה ברובע ח' יחד עם שתי בנותיה הצעירות. ביום ראשון, ה- 20.5.18 היא יצאה מביתה כשתיק צד קטן על גופה. משלא שבה לאחר כמחצית השעה החלו בנותיה לדאוג, ככל שהשעות חלפו הדאגות הפכו ממשיות, והמשפחה החלה בחיפושים אלא שעקבותיה של אם המשפחה, אבדו והקשר עמה נותק. לדברי המשפחה, טייק מתקשה להסתדר בשל היותה דוברת השפה האמהרית בלבד.

גדעון: עזרו לנו להחזיר את אמא

גדעון: עזרו לנו להחזיר את אמא

"אין לנו קצה חוט" אומר גדעון, בנה "הפכנו כל אבן בעיר הזו, ללא תוצאות. אין לנו כיוון בכלל לאיפה היא יכולה להימצא. זו הפעם הראשונה שהיא הולכת לאיבוד, זה לא קרה מעולם. ההשערה שלנו היא שהיא נפלה היכן שהוא, ואנחנו מקווים למצוא אותה. אמא שלי היא אישה סכיזופרנית אך בריאה, והחשש לשלומה גובר ככל שהשעות עוברות".

על פי המשטרה, עשרות שוטרים ומתנדבים נרתמו למשימה בחיפושים אחר הנעדרת טראקו טייק לרבות כוחות רגליים, כלבני מדור בעלי חיים ומסוק היחידה האווירית של משטרת ישראל. הללו עורכים מזה מספר ימים סריקות רגליות בפארקים השונים מאחר והנעדרת נוהגת להסתובב במקומות שכאלו. בין היתר מסייע המסוק המשטרתי בסריקות בשטחים הפתוחים והפעם נעזרת המשטרה גם בשוטרים הרוכבים עם אופניהם המקצועיים בתוואי שטח לא קל. "לזמן שחולף משמעות קריטית באירוע שכזה. נעשים כל המאמצים והפעלת היכולות הקיימות ברשותנו על מנת לאתר את הנעדרת במהרה", נמסר מהמשטרה.

בנה, גדעון מספר על חששות המשפחה: "לאמא שלי אין חוש התמצאות בשטח וגם היא אבדה היא לא תפנה לאנשים לעזרה, לכן אנחנו פונים לציבור וממש מבקשים שיפקחו עיניים וישימו לב, עבורנו אלו ימים קשים, אנחנו לא מצליחים לישון כשאמא לא בבית, היא עשתה הכל בשבילנו במשך כל חיינו וכעת חוסר הידיעה מתסכל. היא האמא הכי טובה שיש, היקרה לנו ביותר, ואנחנו רק רוצים לדעת שהיא בריאה ושלמה".

להלן תיאורה של הנעדרת –

גובה 1.60 מטרים, מבנה גוף רזה ושיער מקורזל שחור. ככל הידוע לבשה חולצה ירוקה עם פסים, חצאית שחורה עליה ציורי עלים בצבע לבן ונעלה נעליים לבנות.

כל היודע דבר על מקום המצאה מתבקש לפנות למוקדי  100 של משטרת ישראל או למשטרת אשדוד בטלפון : 08-6387222.

הנעדרת טראקו טייק

הנעדרת מאשדוד טראקו טייק

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר