עובדי נמל (ארכיון)
עובדי נמל (ארכיון)

שביתה בנמל אשדוד: עומס תנועה בכביש 41

בעקבות שביתת הפתע נמנעת כניסתם של משאיות תובלה אל הנמל, החל עומס תנועה בכביש 41 המוביל למקום. ציבור נהגי המשאיות מתבקש להימנע בשלב זה מהגעה לנמל אשדוד על מנת שלא לחסום את הכביש לשאר ציבור משתמשי הדרך

פורסם בתאריך: 9.5.18 15:48

     

שביתה שמתקיימת כעת בנמל אשדוד מובילה כעת לשיבושי תנועה. כזכור, לפני יומיים הוציא סגן נשיא בית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע, השופט צבי פרנקל, צו מניעה זמני המורה להסתדרות ולוועדי העובדים בסקטור התפעול והציוד המכני שלא להשבית, לשבש או לקיים עיצומים הפוגעים בעבודה הסדירה והתפוקות התפעוליות של נמל אשדוד. הצו השיפוטי מתייחס גם לכלל העובדים באופן אישי, ומורה להם לשמור על שקט תעשייתי מלא בנמל. הצו הגיע לאחר שמוקדם יותר אתמול הגישה הנהלת חברת נמל אשדוד בקשה למתן צו מניעה כנגד השיבושים בנמל.

ממשטרת אשדוד נמסר: "בעקבות שביתה בנמל אשדוד שבעקבותיה נמנעת כניסתם של משאיות תובלה אל הנמל, החל עומס תנועה בכביש 41 המוביל למקום.

ציבור נהגי המשאיות מתבקש להימנע בשלב זה מהגעה לנמל אשדוד על מנת שלא לחסום את כביש 41 לשאר ציבור משתמשי הדרך".

מההסתדרות נמסר: "ההסתדרות והוועדים שומרי חוק ומכבדים כל הנחיה של בתי הדין. יחד עם זאת, הסחבת במשא ומתן מזה קרוב לחמש שנים היא בלתי נתפסת ואינה עומדת באף פרמטר מקובל של משא ומתן בעולם יחסי העבודה. העובדים חרדים למקום עבודתם ולפרנסתם אל מול נמלי הטייקונים החדשים שבנייתם מתקדמת מיום ליום, ועומדים במצב בלתי אפשרי".

הכניסה לנמל אשדוד לפני שעה קלה. קרדיט: חדשות mivzaklive ארכיון

מחברת נמל אשדוד נמסר: הנהלת חברת נמל אשדוד הודיעה כעת ללקוחותיה כי נפתחה בנמל שביתה פראית שבעקבותיה הופסקה העבודה בנמל. השביתה לא חוקית ומנוגדת להחלטת בית הדין הארצי בנושא הרפורמה בנמלים ולהחלטת בית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע אשר הוציא ביום ראשון השבוע צווי מניעה כנגד ההסתדרות וועדי העובדים בסקטור תפעול וציוד מכאני וכן כנגד העובדים באופן אישי. הנהלת החברה נחושה לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי להשיב את העבודה בחברה לסדרה והיא מכינה פניה דחופה לבית הדין הארצי לעבודה בירושלים על מנת להחזיר את העבודה בנמל לבידרה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר