מתוך המכתב מאת משרד עו"ד כספי המייצג את חב' סגול ובן זקן לפרקליטיה של גלבר
מתוך המכתב מאת משרד עו"ד כספי המייצג את חב' סגול ובן זקן לפרקליטיה של גלבר

פרקליטי בן זקן מאשימים את גלבר בפלילים: בקרוב נחשוף

במכתב ששיגרו לגלבר הם מציינים שיש בידיהם "ראיות חפציות" המוכיחות את הדברים, אולם הם מסרבים לפרט במה מדובר, והאם יש בידיהם הקלטות או מסמכים שתומכים בטענותיהם. וגלבר אומרת: "הפניתי את מכתב האיום לגורמי אכיפת החוק המוסמכים"

פורסם בתאריך: 3.5.18 20:38

     

שיא חדש בחילופי ה”מהלומות” בין שני היריבים: המועמדת לראשות העירייה הלן גלבר ואיש העסקים ג’קי בן זקן. מטעמו של זה נשלח לגלבר, הידועה בתור לוחמת בשחיתות, מכתב חריף המטיח בה האשמות פליליות וביצוע עבירות חמורות לכאורה. האם תהיה כאן רעידת אדמה פוליטית? ימים יגידו. ואולי כבר בקרוב נדע, בין אם ייחשפו הדברים בוועדות התכנון ובין אם במשטרה או במקומות אחרים.

סיבה לדאגה? גלבר. צילום: פבל

סיבה לדאגה? גלבר. צילום: פבל

ב-15 באפריל הגישה חברת מועצת העיר הלן גלבר לוועדה המחוזית לתכנון ובניה בדרום התנגדות לתכנית נדל"נית של חברת סגול בבעלותו של ג'קי בן זקן. מדובר בפרויקט בנייה של מאות יחידות דיור צמוד לסטאר סנטר, לוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה דרום.

במכתב ההתנגדות לתכנית שעברה עדכון בעקבות התנגדות קודמת נטען: “בתחום התכנית נכללים מקרקעין ציבוריים — דרכים, וחשוב מכך שטח ציבורי פתוח. בתכנית מתבקש לשנות את ייעודו של חלק נכבד מן השטח הציבורי הפתוח לטובת דרך. במסגרת התכנית לא מופרשים שטחים לטובת הציבור במידה מספקת, ומשכך נשענת התכנית, כמעט לחלוטין, על שטחים ציבוריים ומוסדות ציבור קיימים במתחמים סמוכים, אשר כבר משרתים בפועל את כלל הציבור, תוך פגיעה דרמטית בין היתר ביכולתה של הרשות המקומית לאפשר התחדשות עירונית הנדרשת באותם מתחמים”.

הפוסט שהעלתה גלבר עם קטע מהמכתב שנשלח אליה מעוה"ד של בן זקן

הפוסט שהעלתה גלבר עם קטע מהמכתב שנשלח אליה מעוה"ד של בן זקן

ימים אחדים לאחר מכן קיבלה לדבריה דרך פרקליטיה מכתב מעו”ד יורם בר ממשרד עורכי הדין כספי ושות’ המייצגים את סגול ב.ר השקעות בע”מ, ובו מופנית אצבע מאשימה כלפי גלבר על רדיפתו כביכול של בעלי החברה ג’קי בן זקן. גלבר העלתה את המכתב בפוסט בפייסבוק, אבל לאחר זמן קצר שינתה והשאירה רק קטעים מתוכו.

במכתב טוענים עורכי הדין: “לאחרונה הגיעו לידנו ראיות חד משמעיות המאששות את חששות וחשדות מרשותינו האמורות ומצביעות על התנהלות פסולה של מרשתכם, בקשר עם בחישתה בפרויקטים שונים של מרשותינו”.
עוד נטען, “מהראיות החפציות המצויות בידי מרשותינו עולה לכאורה כי התנהלותה הפסולה של מרשתכם אף גובלת בפלילים וכוללת מעשים לא חוקיים, כל זאת, בין היתר, לשם קידום מעמדה האישי כחלק מהיערכותה להתמודד על ראשות העיר אשדוד”.

בן זקן. צילום: אורי קריספין

בן זקן. צילום: אורי קריספין

“מהראיות עולה כי לכאורה מרשתכם לא בחלה לנקוט בפעולות ההתנגדות השונות ובהליכים משפטיים שונים כנגד פרויקטים של מרשותינו באצטלה של התנגדויות מנומקות כביכול כאשר הלכה למעשה מטרתה הברורה הייתה ונותרה לסכל ולעכב את מימוש הפרויקטים של מרשותינו ולאפשר לה לעצמה לקדם אותם פרויקטים בעתיד”.

בהמשך נטען, “כל פעולתך נובעת משיקולים זרים ולא עניינים ובכלל זה רצונך להכשיל את פעולות מרשותינו, על רקע סכסוכי עבר ולשם 'חיסול חשבונות'”.

את המכתב חותמת ההודעה: “מרשותנו מתעתדות להגיש כנגדך בימים הקרובים תביעה כספית לשם קבלת פיצוי שנאמד על ידי מרשותינו במיליוני שקלים בגין הנזקים שנגרמו להן עד כה עקב פעולותיך הפסולות”.

גלבר מצדה הפנתה אצבע מאשימה כלפיהם ושיתפה ברשת פייסבוק: “אני שוב מאוימת בגין הפעילות שלי עבורכם. הפעם אלו שוב עורכי הדין של ג’קי בן זקן שהודיעו לי בכתב שאם לא אפסיק להתנגד לפרויקטים שלו בעיר, יבולע לי. יפגעו בי. ולא בכדי בסמיכות לקיומה של ועדה מחוזית בנושא. אז רק כדי שדברים יעמדו על מקומם. זו לא הפעם הראשונה שאני נתונה לאיומים. כבר מרחו את דלת ביתי בדם. שלחו לי אדם לסלון ביתי שאמר שהוא נציג של עבריין מפורסם, וכדאי שאירגע ועוד ועוד. אז אני לא אירגע. הפניתי את מכתב האיום לגורמי אכיפת החוק המוסמכים לטפל בנושא”.

 

הלן גבר הגיבה להאשמות החמורות המפורטות במכתב של עורכי הדין של בן זקן: “מי שיש לו טענות נגד נבחר ציבור צריך וחייב לפנות למשטרה ולהעביר להם את החומרים. איומים זה סרט אחר. שום איום מגוחך לא ימנע ממני לעשות את תפקידי הציבורי עבור תושבי אשדוד. למי שעדיין לא מכיר אותי, פחדים הם לא חלק מהיום—יום שלי. פניתי לתנועה לאיכות השלטון כדי שיפעלו בשמי מול המשטרה והיועץ המשפטי לממשלה בנושא”.
פנינו למשרד כספי ושות’ בכדי לקבל תגובה, אך הם בחרו שלא להגיב.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר