בריכת בית לברון. צילום: דור גפני.
בריכת בית לברון. צילום: דור גפני.

האם זהו מאבק השבת החדש?

בריכת המריבה: חבר מועצת העיר הרב עזרא שור בדרישה לפתוח את בריכת בית לברון לציבור החרדי. המשמעות: שעות שחייה נפרדות לגברים ולנשים וסגירת הבריכה בשבתות. מנגד כצנלסון מזדעק: "כפיה חרדית. אסור לתת לזה לקרות"

פורסם בתאריך: 1.5.18 18:15

     

חבר מועצת העיר הרב עזרא שור הודיע השבוע על דרישה לפתוח את בריכת בית לברון לציבור החרדי, כך נטען בעיתון לציבור החרדי באשדוד 'אשדוד בכותרות'. המשמעות: שעות שחייה נפרדות לגברים ולנשים וסגירת הבריכה בשבתות. לטענתו, תושבי העיר החרדיים המתגוררים בסמוך לבריכת בית לברון נדרשים להרחיק "עד לפאתי העיר" על מנת להנות משירותי הבריכה, והזעקה היא בבחינת 'במה יגרע חלקם'?

עם פרסום הדברים, המועמד לראשות העיר, שמעון כצנלסון : "הניסיונות להמשיך להפר את הסטטוס קוו לא נפסקים. הפעם מדובר בניסיון לשנות את הסדר הציבורי בבריכה בבית לברון, כאשר הטענה של נציגי המועצה החרדים היא שיש חוסר שוויוניות לחרדים. שוויון מבחינתם הוא כמובן, סגירת הבריכה בשבת ושעות פתיחה לחרדים בלבד".

יו"ר האופוזיציה,כצנלסון הביע עמדה נחרצת בנושא. "המטרה שלהם ברורה. זהו ניסיון נוסף לשנות את הסטטוס קוו בעיר. הפעם על הכוונת בריכת השחייה ברובע ו' ורצון לסגור אותה לטובת החרדים. אנחנו מתנגדים בתוקף לסגירת הבריכה בשבת והפיכתה לבריכה חרדית.
לצערי אנחנו כבר רגילים לניסיונות האלה מבית היוצר של הכפיה החרדית ואסור לתת לזה לקרות".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר