הקטע הקודם בשד' הרצל
הקטע הקודם בשד' הרצל

נוסעים לעבודה דרך שד' הרצל? כדאי שתיזהרו

אור ירוק: אילו רחובות באשדוד אדומים ומסוכנים? ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק: "עשרות בני אדם מקפחים את חייהם ברחובות האדומים בכל שנה לאחר מעורבות בתאונת דרכים. צריך להגביר את האכיפה ובעיקר את הנראות המשטרתית  באותם רחובות מרובי תאונות"

פורסם בתאריך: 29.4.18 11:20

     

נוסעים לעבודה דרך שד' הרצל? רחוב התעסוקה שמור אצלכם בוויז? כדאי שתחשבו פעמיים אם ברצונכם לנסוע ברחוב הזה כי על פי ניתוח של עמותת אור ירוק לנתוני הלמ"ס מדובר ברחובות אדומים.

בעמותת אור ירוק איתרו 325 רחובות שבהם אירעו מעל שלוש תאונות עם נפגעים בממוצע בכל שנה, במשך שלוש שנים. בכל אותם רחובות נפגעים בממוצע מעל 2,000 בני אדם בכל שנה ו-24 בני אדם נהרגים – אחד בכל שבועיים בממוצע.

אלו הם הרחובות האדומים שאותרו באשדוד:

שם הרחוב     סה"כ תאונות בין השנים 2014-2016   סה"כ נפגעים      סה"כ הרוגים
1התעסוקה340
2שד' הרצל18313

ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק: "עשרות בני אדם מקפחים את חייהם ברחובות האדומים בכל שנה לאחר מעורבות בתאונת דרכים. מדובר בזירת היפגעות  ברורה וידועה, רוב הרחובות מוכרים כאדומים במשך שנים ולא נעשה כמעט דבר כדי להפוך אותם לבטוחים. אפשר למנוע צער וכאב רב בפעולות פשוטות ומידיות. כבר מחר צריך להגביר את האכיפה ובעיקר את הנראות המשטרתית  באותם רחובות מרובי תאונות ובמקביל חייבים לשפר את התשתית ולהפוך אותה לכזאת שתמנע תאונות דרכים ופגיעה בהולכי הרגל. משרד התחבורה והבטיחות בדרכים לא יכול להמשיך ולהטיל את כל האחריות רק על הנהגים, הגיע הזמן לקחת אחריות ולשים בראש סדר העדיפויות את הצלת החיים".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר