קדירת חומוס ברוטב ים תיכוני

בתאבון: ילדי הצהרונים אוכלים בריא

לקראת שנת הלימודים הבאה, חברת 'מבושלת' משיקה תפריט ארוחות בריאות לילדי הצהרונים בעיר

פורסם בתאריך: 24.7.17 11:08

     

חברת 'מבושלת' מברכת על אישור ועדת הבריאות בנושא החוק במהפכת האוכל המוגש לצהרוני הילדים בעיר אשדוד. אימוץ ההנחיות החדשות של משרד הבריאות מיושם זו השנה השנייה ובתפריט המושק גדל מגוון מנות הפחמימות המורכבות, קטניות, ירקות וחלבון, תוך הקפדה על הפחתת נתרן ושימוש בתבלינים.
שינוי התפריט חשוב כיון שארוחת הצהריים הינה מרכיב משמעותי בסדר היום התזונתי של הילדים. הצוות המקצועי של מחלקת הבטחת האיכות של חברת מבושלת דואג לבדיקות בקרת איכות קפדניות, החל בבחירת חומר הגלם, דרך בישול המנות ועד להגעתן אל הילדים במוסדות החינוך.

חברת מבושלת משיקה תפריט ארוחות חדש לקראת שנת הלימודים הקרובה: התפריט החדש ממשיך את הקו של מבושלת לילדים בארוחות מבושלות, טריות, מזינות ומוקפדות, בהן נעשה שימוש בנתחי בשר/עוף/הודו איכותיים ולא מעובדים. בתפריט החדש ניתן למצוא תבשיל חומוס, תבשיל עדשים, תבשיל שעועית לבנה, קציצות עוף ברוטב אפונה, תבשיל סויה ותבשיל כתום, כל זאת מתוך כוונה להגדיל את מגוון המזונות אליהם נחשפים הילדים.
חברת 'מבושלת', הינה מהחברות הגדולות בישראל לארוחות מוכנות ולשירותי הסעדה. החברה מספקת ארוכות ללקוחות מוסדיים ופרטיים בכל רחבי הארץ.

גם בריא וגם טעים. חגיגהץ

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר