האבירה גילה קליין. צילום: מיטל צרפתי אזוט

גילה קליין סופדת ליועצה מוטי מורל ז"ל

גילה קליין, יו"ר סיעת נח"ל נפרדת מאיש התקשורת מוטי מורל ז"ל: "מוטי יעץ לי ולסיעת נחל במערכת הבחירות. הוא הכיר את הסתדרות המורים והאמין "שהמורים מחכים למהפך " אך באותה נשימה הבין שהמאבק לניצחון אינו פשוט"

פורסם בתאריך: 25.4.18 09:22

     

איש יחסי הציבור מוטי מורל (66) נהרג ביום רביעי (17.4)בתאונת דרכים בתל אביב. מורל נסע על אופניים חשמליים ונפגע על ידי משאית בדרך מנחם בגין, סמוך למגדלי עזריאלי. מורל החל את דרכו המקצועית ב-1975 כקופירייטר ומנהל קריאטיבי במשרדי פרסום. בין הלקוחות בהם טיפל היו הבנק הבינלאומי הראשון, הבורסה לתכשיטים, ארגון "חוקה לישראל", מפעלי הבירה, אסם, בנק הפועלים וטמפו. בשנת 1985 הקים את חברת "מורל פרסומאים" לפרסום עסקי, ובנוסף ניהל שורה של מערכות בחירות לכנסת. מורל היה חלק מצוות הבחירות לכנסת השתים עשרה של הליכוד בשנת 1988, קופירייטר ראשי במערכת הבחירות לכנסת השלוש עשרה של יצחק רבין בשנת 1992 (עם הססמה "ישראל מחכה לרבין")
אחד ההישגים הגדולים של מורל הוא ניצחונו של בנימין נתניהו בבחירות 1996 מול שמעון פרס. בתחילה פיגר נתניהו בסקרים בפער של כ-20% (גם בגלל השפעת רצח רבין), ונראה היה כי הניצחון של פרס מובטח. הסלוגן "פרס יחלק את ירושלים" שהגה מורל סייע לניצחונו של נתניהו. מורל ניהל שורה של קמפיינים ומאבקים, בהם: שביתת הרופאים בשנת 2000, מאבק ניצולי השואה (2007), מאבק להקמת בית חולים באשדוד (2008)

כעת,יו"ר סייעת נח"ל גילה קליין סופדת לו:"לפני שבעה ימים נהרג מוטי מורל בתאונת דרכים קטלנית, והשאיר אותי המומה וכואבת, מוטי יעץ לי ולסיעת נחל במערכת הבחירות. הוא הכיר את הסתדרות המורים והאמין "שהמורים מחכים למהפך " אך באותה נשימה הבין שהמאבק לניצחון אינו פשוט. ישיבות הצוות האסטרטגי בדירתי היו תמיד מלוות בטונים גבוהים, כולם נבעו מאותו מקור פנימי ,שמקורו הזדהות עמוקה והבנה שהמורים חייבים הנהגה מקצועית אחרת.

מוטי , בניסיונו הרב, חוכמתו ומעורבותו הרגשית היה מתרגז עלינו מאוד, רוגז על הנאיביות שלנו, התמימות והאמונה ביושרה הבסיסית של בני האדם ככלל ועובדי ההוראה בפרט".

לפוסט המלא:

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר