צילום: מתוך הפייסבוק של דנה כצנלסון

כצנלסון ברשימה של גיטרמן?

האם זהו הקול הצעיר בסיעת "קהילת אשדוד"? דנה כצנלסון, יזמית ומקדמת פרויקטים הצהירה על התמודדות למועצת העיר ברשימתו של גיטרמן: "רוצה להישאר באשדוד ולעשות אותה העיר הכי צעירה, תוססת, עם מקומות בילוי שפתוחים בשישי ערב ושבת, עם משכן לאמנויות הבמה שפתוח בשישי ואפשר יהיה להביא לשם סטנדפיסטים, זמרים,הצגות, תרבות שישי ושבת"

פורסם בתאריך: 24.4.18 12:38

     

דנה כצנלסון, עצמאית ויזמית ומי שהיתה בעברה ‏מנהלת לשכת אגודת הסטודנטים‏ לשעבר במכללת אחוה שיתפה את חבריה ברשתות החברתיות על הריצה לפוליטיקה בסיעתו של בוריס גיטרמן "קהילת אשדוד": "כפי שרובכם יודעים או שמתם לב אני הולכת להתמודד למועצת העיר אשדוד בתמיכתו של סגן ראש העיר בוריס גיטרמן. איזה מספר אני יהיה אני לא יודעת וזה גם פחות מעניין ומעסיק אותי כרגע. מה שכן מעניין ומעסיק אותי כרגע זה מה קורה בעיר אשדוד האהובה שלי. העיר מתדרדרת לתהום ענקית אני רואה הרבה כעס,שנאה,מלחמה,רעל בעיניים ואני מבינה בעצמי מאיפה זה מגיע".

כצנלסון, דמות שאינה מוכרת עד עתה בפוליטיקה המקומית מסבירה מדוע: "אני ופוליטיקה בכלל לא הלכנו יד ביד, אם תשאלו אותי מי זה שר כזה או אחר או מה תפקידו אם אני לא יודעת אגיד אין לי שמץ של מושג וזו האמת, בכלל לא התעניינתי בפוליטיקה, לא הלכתי להצביע שנים כי חשבתי שאין למי וכו' ואני בטוחה שאני לא היחידה. יש כמוני מלא שמתעסקים יותר בהישרדות היומיומית של המשפחה,עבודה, ילדים ועוד דברים שמעסיקים אותנו יומיום,מה לנו ולפוליטיקה? מה האזרח הקטן יכול לעשות כאשר מתקבלות החלטות חשובות וגורליות? זה השאלות שמתחילות להעסיק אותי כיום, לאן מדינת ישראל מתדרדרת וביניה גם אשדוד העיר האהובה שלי. לא רוצה לעזוב את אשדוד ולעבור לאשקלון או לעיר אחרת, רוצה להישאר באשדוד ולעשות אותה העיר הכי צעירה, תוססת,עם מקומות בילוי שפתוחים בשישי ערב ושבת,עם משכן לאומנויות הבמה שפתוח בשישי ואפשר יהיה להביא לשם סטנדפיסטים, זמרים,הצגות,תרבות שישי ושבת.

אני לא נגד חרדים או שומרי מסורת אני בעצמי ימי שישי מדליקה נרות שבת ואנחנו יושבים עם המשפחה בשולחן שישי. אבל אח"כ בא לי קצת לצאת עם בעלי או לבד, ללכת לסטנדאפ טוב,הופעה טובה ולא בתל אביב ומקומות אחרים בארץ, אלא באשדוד".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר