34 שנות שלטון באשדוד, צבי צילקר. צילום: אלכס זגר / ג'יני

צילקר מס' 3 של גלבר: "מאמין שהניצחון אפשרי"

זו תהא הפעם הראשונה שראש עיריית אשדוד לשעבר בן ה-85 יתמודד בבחירות שלא בראש רשימה וכשאינו מועמד לראשות. לדבריו עדיין לא הוחלט באופן סופי מי יהיה מספר 2

פורסם בתאריך: 24.4.18 08:43

     

ראש עיריית אשדוד לשעבר צבי צילקר יוצב במקום השלישי ברשימתה של הלן גלבר בבחירות המקומיות הקרובות שיתקיימו ב-30 באוקטובר. "רצו שאהיה מקום שני אבל לא הסכמתי, באתי כדי לעזור ולהעניק מניסיוני, עדיף ככה, שיהיו צעירים לפני ואחרי", אמר צילקר ל"כאן דרום". הכתבה המלאה תתפרסם ביום חמישי בעיתון המודפס.

גלבר

לדבריו עדיין לא נקבע סופית מי יהיה מספר 2. בבחירות הקודמות בשנת 2013, צילקר הוביל את הרשימה שלו, אחריו הוצבו ד"ר אלי לחמני ובמקום השלישי הלן גלבר.

זו תהיה הפעם הראשונה שצילקר בן ה-85 יתמודד בבחירות המוניציפאליות כשאינו מוביל את הרשימה ואינו מועמד לראשות העירייה. מאחוריו כ-34 שנים בראשות עיריית אשדוד ו-9 קדנציות במועצה. בנוסף הוא כיהן כמהנדס העיר אשדוד במשך 7 שנים.

צבי צילקר ואלי לחמני
צילום: אורי קריספין

"ההתמרמרות של הציבור בעיר כלפי השלטון הנוכחי היא כל כך גדולה שאני מקווה ומאמין שהניצחון אפשרי", הוסיף צילקר. "יותר מעשרת אלפים מהילדים שלנו עזבו את העיר, חייבים לשים את סוגיית הבניה לזוגות צעירים בראש סדר העדיפויות".

לצילקר יש לא מעט ביקורת כלפי ראש העירייה המכהן, ד"ר יחיאל לסרי. בנוגע לתכניות הבניה הנרחבות ברובע ט"ו ועל חשבון חלק מפארק בן גוריון ברובע ב', אמר: "הם מנסים להעביר במועצה השבוע בניה של אלף יחידות דיור ברובע ט"ו, היו צריכים לבנות שם פארק ומתנ"ס. כ-800 יחידות דיור ייבנו בפארק בן גוריון ליהדות החרדית, למה להרוס? הרי ככל שיש יותר תושבים, צריך יותר שטחים פתוחים".

כיום צילקר הוא חבר אופוזיציה במועצת העיר. במהלך הכהונה הנוכחית הוא וחבריו, לחמני וגלבר, היו תקופה קצרה יחסית בקואליציה אך פרשו ממנה לאחר שנתגלעו חילוקי דעות בינם לבין לסרי.

כך נראה הדיון במועצת העיר בחודש דצמבר בנושא תכנית המגדלים ברובע ט"ו, כאשר לסרי הצהיר שידאג לבנות גם יותר מ-750 יחידות כפי שתוכנן בתחילה:

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר