המשפחה שכבשה את המדינה: "רצינו רק לעשות טוב"

מאז החשיפה ב"כאן דרום" מקבלים שמחה ושמעון כהן (שמות בדויים) תגובות שמחממות את הלב: "אנשים טובים שאנו לא מכירים לא מפסיקים לשלוח הודעות וחיזוקים. אם החשיפה הזו גרמה למשפחה אחת לפחות לאיחוד לבבות - זכינו"

פורסם בתאריך: 23.7.17 15:58

עדכון אחרון: 19.9.21 09:57

     

"זה טירוף מה שהולך בימימה האחרונה, אי אפשר לתאר את זה בכלל. הרבה תגובות. חבל על הזמן", מספר שמעון כהן בצניעות גדולה. משפחת כהן משתדלת להתרחק ככל הניתן מאור הזרקורים אך בימים האחרונים נראה כי דווקא הקהל הישראלי מבקש להביע את אהבתו לזוג שמוכיח שאפשר אחרת.

כזכור שמעון ושמחה כהן מאשדוד (ובשנה האחרונה – בגן יבנה), זוג הורים חרדים לארבעה ילדים, בהם בת לסבית ובן הומו, התייצבו לצידם בצורה גלויה תחילה בפייסבוק וביום חמישי גם בהפגנת המחאה שהתקיימה בתל אביב יחד עם ילדיהם ועם מאות בני הקהילה הלהט"בית ואזרחים התומכים במאבק. זאת, כנגד החלטת הממשלה שלא לאפשר לזוגות חד מיניים לאמץ.

"קיבלנו המון אהבה בפייסבוק. היו שהרגישו צורך לשתף. לומר מילה וזה באמת מחמם את הלב. המון תגובות חיוביות. לא ראיתי כמעט תגובות לא מפרגנות. ממש הכל מחמם את הלב ומחזקות" כהן מספר בכנות: "פנו אלינו גם מערוצים מרכזיים בתקשורת. בכלל לא חיפשנו את הפרסום הזה, נטו רצינו לעשות טוב".

איך היו התגובות בהפגנה?

"עצרו אותנו בכדי לשדר אהבה. רק מהמקום הטוב. היו עוד דתיים בקהל. ישבנו בשקט על הדשא, כמשפחה ופתאום ובצורה הכי מכובדת שיש פנו אלינו וביקשו לחזק. בהפגנה היו קהל של אלפי אנשים ולא מרגישים את הדוחק, מלא אהבה חום. אמרתי לילדים שלי שזה הכל בזכותכם"

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר