הדמיה: סינמה סיטי אשדוד. תמונה: ביג מרכזי קניות
הדמיה: מתחם בתי הקולנוע סינמה סיטי אשדוד. תמונה: ביג מרכזי קניות

סוף טוב לסרט המתח: אושרה הקמת מתחם סינמה סיטי באשדוד

למרות חילוקי הדעות בין "ביג" לעירייה: הוועדה המחוזית לתכנון ובניה אישרה את התכנית הכוללת גם בניית מסוף תחבורה ציבורית בצמוד למרכז הקניות. עדיין יש פערים בין הצדדים על תוספת זכויות בניה

פורסם בתאריך: 11.4.18 11:28

     

 

 

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה דרום שבמינהל התכנון, אישרה ביום שני, תכנית להרחבת מתחם ביג פאשן אשדוד או בשמו הנוסף "שער רכבת אשדוד".

מתחם ביג משתרע כיום על שטח של 58 דונם, מתוכם 32 דונם בנויים והוא כולל מתחם בילוי של מפלס אחד. שאר השטח משמש חנייה פתוחה.

התוכנית מציעה הקמת קומה נוספת למתחם הבנוי כיום ובו יוקמו בתי קולנוע בהיקף של 5,000 מ"ר. כמו כן, בחלק הדרומי של המתחם וסמוך לתחנת הרכבת של אשדוד, יוקם מסוף תחבורה ציבורית שיכלול קווי אוטובוס שיביאו נוסעים אל הרכבת ויסיעו ממנה, קווים עירונים ובינעירוניים.

מתכנן מחוז דרום, תומר גוטהלף: "חשיבותה של התוכנית היא בכך שלצד שטחי תעסוקה נוספים לעיר, התוכנית כוללת הקמת מסוף תחבורה ציבורית מודרני שישרת את באי תחנת הרכבת הסמוכה, דבר שיעודד שימוש בתחבורה ציבורית וויתור על השימוש ברכב הפרטי".

רק לא מכבר התגוששו ביניהן הנהלת רשת ביג והעירייה סביב המיזם בעיצומו של משבר חלוקת הדוחות לעסקים שפתוחים בשבת.

במינהל התכנון מציינים שהתוכנית היא ביוזמת "חברת שער רכבת אשדוד" שנמצאת בבעלות ביג מרכזי קניות ומושב שדה עוזיה שנמצא ממזרח לאשדוד. היא נערכה על ידי האדריכל איתי זהבי.

 

 

 

 

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר