מרכז ההזמנות של פתאל באשדוד. צילום: סטודיו קמיליה
מרכז ההזמנות של פתאל באשדוד. צילום: סטודיו קמיליה

רשת פתאל השיקה מרכז הזמנות באשדוד שיעסיק 200 עובדים

הבעלים דוד פתאל: "קורא לכל מפוטרי טבע באשדוד להגיע ולהגיש מועמדותם למרכז ההזמנות החדש, הקליטה תהיה מידית"

פורסם בתאריך: 10.4.18 22:32

     

 

רשת מלונות פתאל פתחה היום חגיגית את מרכז ההזמנות הארצי שלה – ברחוב האורגים באשדוד. המקום יעסיק 200 עובדים. בחברה אמרו שיפעלו כדי לתת עדיפות לעובדי טבע אשדוד שצפויים לאבד את מקום עבודתם בעקבות ההחלטה על סגירת המפעל.

מרכז ההזמנות של פתאל באשדוד. צילום: סטודיו קמיליה

מרכז ההזמנות של פתאל באשדוד ברח' האורגים 42. צילום: סטודיו קמיליה

דוד פתאל, יו״ר ומייסד רשת פתאל אמר במעמד הפתיחה: "בזמן בו אנו קובעים מזוזה לא מעט מתושבי העיר נאבקים על משרותיהם במפעל טבע, ובזו העת אני קורא לכל מפוטרי טבע להגיע ולהגיש מועמדותם למרכז ההזמנות החדש באשדוד, הקליטה לעבודה תהיה מידית. אני מודה לראש העיר, ד״ר יחיאל לסרי ולכל העוסקים במלאכה ומאחל למרכז ההזמנות הצלחה רבה במקום מושבו החדש".

לסרי הודה לפתאל: "אני רוצה להודות לדוד פתאל על התגייסות רשת פתאל בניסיון לסייע למפוטרי טבע בשילובם בעבודה ברשת", אמר לסרי באירוע והוסיף: "גם אנחנו עדיין לא אמרנו את המילה האחרונה בנושא ובכוונתי לבחון עוד מספר דברים במטרה לסייע לעובדי טבע היקרים".

השאלה היא אם עובדי טבע שחלק לא מבוטל מהם מבוגרים יוכלו לעבור לעבוד בתחום שונה לחלוטין ובתנאים אחרים.

מרכז ההזמנות של פתאל באשדוד. צילום: סטודיו קמיליה

במרכז דוד פתאל, משמאלו מנכ"ל מלון לאונרדו קובי הצואל וד"ר לסרי. צילום: סטודיו קמיליה

עוד אמר לסרי: "לאחר שמספר ערים התמודדו על פתיחת מרכז ההזמנות הארצי של רשת פתאל אני שמח שבחרתם באשדוד וזאת גם בזכות המשאב האנושי הקיים בעיר אשר נותן ביטוי לדרישות המקצועיות של הרשת. פתיחת מרכז ההזמנות הארצי כאן באשדוד, מהווה  בשורה  נוספת ומשמעותית בנשוא התעסוקה וכבר עכשיו  מועסקים כ-150, רובם  תושבי העיר והם מתווספים לאלפי מקומות עבודה שנוצרו בשנים האחרונות כאן באשדוד ולירידה באחוז האבטלה בעיר באופן משמעותי וברף הממוצע הארצי ואף מתחת לזה".

מימין לשמאל: אסף פתאל, מנהל פיתוח עסקי ופתיחת מלונות; אביה מזרחי מגן, מנכ"לית רשת פתאל; דוד פתאל, יו"ר ומייסד הרשת פתאל; נדב פתאל, מנהל חטיבת השיווק של רשת פתאל. צילום: סטודיו קמיליה

מימין לשמאל: אסף פתאל, מנהל פיתוח עסקי ופתיחת מלונות; אביה מזרחי מגן, מנכ"לית רשת פתאל; דוד פתאל, יו"ר ומייסד הרשת פתאל; נדב פתאל, מנהל חטיבת השיווק של רשת פתאל. צילום: סטודיו קמיליה

רשת פתאל היא הרשת הגדולה בישראל עם כ-40 מלונות בארץ ו-180 בעולם. הרשת פתחה לפני כ-4 שנים מלון באשדוד "לאונרדו פלאזה" ובחודשים האחרונים החליטה להעביר את כל מרכז ההזמנות שלה לעיר אשדוד מתל אביב. הרשת העבירה גם את מחלקת האופרציה שלה. בכך תוכל לרכז את מכלול הפעילויות תחת קורת גג אחת.

2898- מימין לשמאל- קובי הצוהל, מנכ"ל מלון לאונרדו פלאזה אשדוד ומנהל פרויקט הקמת מרכז ההזמנות; אסף פתאל, מנהל פיתוח עסקי ופתיחת מלונות; אביה מזרחי מגן, מנכ"לית רשת פתאל; ראש העיר; דוד פתאל, יו"ר ומייסד הרשת פתאל, יוסף שיינין, הרב הראשי של אשדוד; נדב פתאל, מנהל חטיבת השיווק של רשת פתאל. צילום: סטודיו קמיליה

מימין לשמאל: קובי הצוהל, מנכ"ל מלון לאונרדו פלאזה אשדוד ומנהל פרויקט הקמת מרכז ההזמנות; אסף פתאל, מנהל פיתוח עסקי ופתיחת מלונות; אביה מזרחי מגן, מנכ"לית רשת פתאל; ראש העיר; דוד פתאל, יו"ר ומייסד הרשת פתאל, יוסף שיינין, הרב הראשי של אשדוד; נדב פתאל, מנהל חטיבת השיווק של רשת פתאל. צילום: סטודיו קמיליה

האירוע נערך בהשתתפות בעלי הרשת דוד פתאל, ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי, מנכ"לית הרשת אביה מגן מזרחי, הרב הראשי לאשדוד, הרב יוסף שיינין ,הממונה על תעשייה ותעסוקה יהודה פרנקל, מנכ"לית האגף לתעשייה ותעסוקה בעיריית אשדוד ד"ר סמדר איצקוביץ', מנהל לשכת התעסוקה באשדוד אלדד כנפו ואחרים.

 

 

 

 

 

קובי הצוהל, מנכ״ל מלון "לאונרדו פלאזה" אשדוד ומנהל פרויקט ההקמה של מרכז ההזמנות, אמר: ״אנו נרגשים לפתוח את מרכז ההזמנות החדש בעיר אשדוד וערוכים למלאכה הרבה שצפויה לנו. חשוב לי להודות במעמד זה לראש העיר, ד״ר יחיאל לסרי, על שיתוף הפעולה הפורה והנכונות לעזור לנו,עובדי העיר, לעבוד ולקדם את העיר אשדוד. תודה ובהצלחה לכולנו״.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר