קרדיט: זק"א

יסורי מוות: גופת התינוק שטבע נלקחה בכוח בידי קיצונים

בתום הנתיחה במכון לרפואה משפטית, מסע ההלוויה של התינוק בן החודש שסיים את חייו בנסיבות שעדיין נחקרות החל באשדוד, המשיך באשקלון ובירושלים, שם נוצרה מהומה וככל הנראה חרדים קיצונים שזועמים על "חילול כבוד המת" הוציאו את גופת התינוק מתוך האמבולנס

פורסם בתאריך: 5.4.18 14:20

     

גם ארבעה ימים לאחר מותו של התינוק המסכן לא מאפשרים לו מנוחה: בצהריים שוחררה לקבורה גופת התינוק בן החודש שטבע במלון מיעמי באשדוד ביום שני ונפטר כעבור זמן קצר בבית החולים. זאת לאחר סיום ההליך הפתולוגי במכון לרפואה משפטית באבו כביר. הוריו של התינוק נעצרו בחשד למעורבות בפלילים. מעצרם הוארך עד יום ראשון. צו איסור פרסום מוטל על פרטי החקירה.

אולם בכך לא הסתיימה הפרשה הכואבת והדרמטית. במהלך מסע ההלויה בירושלים אלפים הקיפו את האמבולנס של זק"א והתפתחה מהומה. לפי דיווחים חרדים קיצונים, יתכן מפלג "נטורי קרטא", הצליחו לפתוח את האמבולנס שהוביל את גופת התינוק המסכן, לקחו אותה ונמלטו. זאת כנראה במחאה כלפי אנשי זק"א ש"שיתפו פעולה" עם הרשויות ואפשרו את נתיחת הגופה. לפי הדיווח מפקד זק"א ירושלים בנצי אוירינג ספג מכות באירוע. בזק"א הוציאו הודעת גיבוי לאנשיהם וגינוי חריף לתוקפים.

הגעת צוותי הצלה למלון מיעמי באשדוד בצהרי יום שני. צילום: איחוד הצלה

קרובי משפחתו של התינוק יחד עם אנשי זק"א ליוו את התינוק המנוח מוקדם יותר. תחילה נערך טקס אשכבה בבית העלמין באשדוד ולאחר מכן התאפשר לאביו להיפרד ממנו מחוץ לכותלי כלא שקמה באשקלון שבו הוא נתון במעצר. אחר כך המשיך מסע ההלויה לירושלים, כאמור.

פרידה אחרונה: קרובים ואנשי זק"א ממתינים לאב בכניסה לכלא שקמה. צילום: דוברות זק"א

המשפחה השייכת לפלג חרדי שמרני בבית שמש התנגדה לנתיחת גופת התינוק. יחד עם אנשי זק"א ונציגים נוספים במגזר החרדי הם נאבקו בכך, יצאו להפגין ברחובות אשדוד, ירושלים ובית שמש והגיעו עד בג"ץ – שדחה אתמול אחר הצהריים את התנגדותם ואישר את ההליך.

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר