צילום: דיווחי לכיש

נתיחת גופת התינוק שטבע: חרדים מפגינים מול משטרת אשדוד

המשטרה עיכבה את הוריו וביקשה לשלוח את גופתו לנתיחה. בית המשפט באשקלון החליט לדחות את ההחלטה למחר בבוקר. במחאה על חקירת המשטרה עשרות חרדים הפגינו מול משטרת אשדוד

פורסם בתאריך: 2.4.18 23:21

     

מוקדם יותר היום טבע בן למשפחה חסידית בירושלים כבן חודש בלבד בג'קוזי בבית המלון מיעמי בעיר. מחקירה ראשונית עלה כי בעת שהאם קילחה את בנה הפעוט, הוא החליק מבין ידיה אל תוך המים ובלע כמות מים רבה.

משטרת ישראל, בגיבוי פרקליטות המדינה, ביקשה הערב מבית המשפט באשקלון לשלוח לנתיחה את גופתו של הפעוט החרדי שטבע היום בג'קוזי מלון מי עמי באשדוד, אך הבקשה נדחתה על ידי השופטים שהודיעו לדון בסוגיה מחר,ולפיכך, שחרור הגופה לקבורה מתעכב הלילה. מאידך, הורי הפעוט עוכבו לחקירה.

בתוך כך, עשרות חרדים קיצונים החלו להפגין בירושלים, במחאה על הכוונה לנתח את הגופה – במקביל לפעילות המחלקה המשפטית בזק"א שמסרה: "לאחר דיון ממושך בה הופיע עו"ד משה אלמליח מהיחידה המשפטית של זק"א בבית המשפט באשקלון. הוחלט שלא לשחרר את גופת הפעוט המנוח לקבורה היום. אך אסר על המשטרה לבצע נתיחה. המשך דיון נקבע למחר בבוקר בבית המשפט באשקלון.

תודה מיוחדת לעו"ד משה אלמליח ומיכאל גוטווין רכז המחלקה המשפטית על המאמצים הרבים למניעת הנתיחה".

 

"משטרת ישראל אמונה על שמירת הסדר הציבור ותעשה כל שביכולתה למנוע את הפרתו. בית המשפט הטיל צא"פ על פירטי החקירה ומחר תתקבל על ידו החלטה בנושא הנתיחה. אנו קוראים לציבור לכבד את החלטת בית המשפט ולהמנע מהפרת הסדר הציבור"
כמו כן ממשטרת ישראל נמסר: "תינוק כבן חודש מת היום בצהריים לאחר שטבע באמבטיה בבית מלון באשדוד. נפתחה חקירה לבירור נסיבות מותו". צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר