הגעת צוותי הצלה למלון מיעמי באשדוד בצהרי יום שני. צילום: איחוד הצלה

תינוק טבע במלון מיעמי; מצבו אנוש

מהנהלת המלון נמסר שככל הידוע להם התינוק היה עם אמו ומסיבה שאינה ברורה בלע מים וטבע. פאראמדיק מד"א נאור סבג: "כשנכנסו לחדר ראינו את הפעוט מחוסר הכרה. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל תרופות, הנשמות ועיסויים ופינינו אותו לבית החולים אסותא כשמצבו קריטי"

פורסם בתאריך: 2.4.18 12:43

     

תינוק כבן חודש טבע בג'קוזי במלון מיעמי באשדוד פונה לבית החולים כמצבו אנוש תוך כדי ביצוע פעולות החייאה.

בשעה 12:21 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א מרחב לכיש על פעוט שטבע בבריכה במלון באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לפעוט כבן חודש במצב אנוש.

מהנהלת המלון נמסר שככל הידוע להם התינוק היה עם אמו בג'קוזי ומסיבה שאינה ברורה בלע מים וטבע.

פאראמדיק מד"א רכוב על אופנוע נאור סבג סיפר: "כשנכנסו לחדר ראינו את הפעוט מחוסר הכרה כשמבוצעת בו החייאה בהדרכה טלפונית. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל תרופות, הנשמות ועיסויים ופינינו אותו לבי"ח תוך כדי המשך פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

אבי עמר חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה: "כשהגעתי למקום האבא היה בהחייאה תוך הדרכה טלפונית ממוקד איחוד הצלה. המשכתי בפעולות ההחייאה עד להגעת חובשים נוספים וצוות ניידת טיפול נמרץ שהעבירו את הפעוט תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש לבית החולים. על פי הדיווח הפעוט איבד את ההכרה תוך כדי מקלחת באמבטיה בחדרם במלון בו הם שוהים לרגל חג הפסח. צוותי חוס"ן היחידה לסיוע נפשי של איחוד הצלה הוזעקו למקום עקב אופי האירוע".

הכניסה למיון בביה"ח אסותא אשדוד. צילום: משה פולבש מד"א אשדוד

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר