יו''ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד - אורנה הוזמן בכור, צילום: רונן אקרמן

בצעד חסר תקדים: ראשי הוועדים בנמל הוזמנו לישיבת דירקטוריון

למרות התנגדות של נציגי הנהלה ודירקטורים, היוזמה יצאה לפועל והאווירה בפגישה שנערכה ביום שלישי הייתה חיובית. לצד הרמת כוסית סיכמו הצדדים לפעול יחד במטרה להתגבר על המחלוקות ולפתוח דף חדש לאחר תקופת שפל ביחסי העבודה

פורסם בתאריך: 29.3.18 18:43

     

בשבוע שעבר החרימו נציגי הוועדים בנמל אשדוד את אירוע הרמת הכוסית לכבוד חג הפסח. זאת, על רקע משבר האמון ששורר בינם לבין ההנהלה.

בשבועות האחרונים יחסי העבודה בנמל אשדוד הגיעו לשפל חדש, במסגרתם פרצו שיבושים קשים ועיצומים בלתי רשמיים שגררו סדרה של פניות לערכאות משפטיות מצד הנהלת החברה. חילופי האשמות כללו גם מכתבים חריפים ששגרו הוועדים לשר התחבורה וללקוחות הנמל. כל צד ניסה להטיל את האחריות על הצד הנגדי.

חבר דירקטוריון, אלבז

בניסיון ליישר את ההדרים יזם נציג העובדים בדירקטוריון, יוסי אלבז, בעצמו עובד במחלקת ציוד מכאני, את הזמנתם של ראשי תשעת הוועדים הקיימים בנמל, לישיבת הדירקטוריון ביום שלישי השבוע.

בתחילה היו כאלה שהרימו גבה ולא התלהבו מהרעיון בלשון המעטה. אך בסופו של דבר היוזמה אושרה בידי יושבת הראש, אורנה הוזמן בכור.

האווירה הטעונה התפוגגה במהירות כשהיו”רית הבהירה למזכירי הוועדים: “אני רואה בכם שותפים לדרך ולהצלחת החברה, אשמח שנצעד יחד יד ביד”.

בסופו של דבר חברי הדירקטוריון, אנשי הוועדים ונציגי ההנהלה הראשות המנכ”ל יצחק בלומנטל, הרימו יחד כוסית ובירכו “לחיים”.

 

לדברי אחד מראשי הוועדים “הישיבה הייתה מאוד מוצלחת. הוועדים דיברו באופן מכובד ויפה והודו ליושבת ראש על המפגש ועל כך שבצעד חריג הוזמנו לומר את דברם בדירקטוריון, שרשם לפניו את דבריהם. היה שיח מאוד פורה. המזכירים דיברו למשל על המשא ומתן מול ההנהלה והמדינה, ביטחונם התעסוקתי של העובדים, וגם על מצבם הירוד של כלי העבודה בנמל”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר