חסן בבית המשפט. צילום:דור גפני

לסרי לאחר זיכוי חסן: "בשורה לעיר אשדוד"

בתגובה ראשונה לאחר שזוכה אמר חסן: "נאבקתי עד הסוף ואני שמח שביהמ"ש זיכה אותי מכל אשמה. חיכיתי המון שנים. האמנתי בחפות שלי. אני מודה לקדוש ברוך הוא שנתן לי את הכוח"; וגם ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי מגיב לדרמת הענק בבית המשפט בבאר שבע עם זיכויו המלא של חבר מועצת העיר אלון חסן: "אחרי עינוי דין ומהלכים משפטיים מורכבים הוכח היום יותר מכל, כי יש שופטים בירושלים וגם בבאר שבע. זו בשורה טובה לאלון ומשפחתו וחבריו, ובשורה טובה לעיר שלנו אשדוד"

פורסם בתאריך: 29.3.18 11:43

     

בית המשפט המחוזי בבאר שבע החליט היום לזכות את יו״ר ועד עובדי נמל אשדוד לשעבר, אלון חסן, מכל העבירות שהואשם בהן כולל לקיחת שוחד, בקשת שוחד, מרמה והפרת אמונים. בנוסף זיכה בית המשפט גם את מנכ״ל נמל אשדוד לשעבר שוקי סגיס. הנה דבריו הנרגשים של סגיס ביציאה מהאולם ואחריו גם כמה מלים מבנו, גיא:

השופט יואל עדן קבע: פעילותו של חסן בנמל לא היתה תוך ניגוד עניינים או מרמה. כמו כן עדן הדגיש גם כי הפרשנות המשפטית של התביעה הרחיקה לכת עד כדי פרשנות יתר. בכל הנוגע לחברת הופס בבעלותו של חסן קבע השופט כי לא הוכחה כל מרמה. לא הוכח ניגוד עניינם וכי המעשים לא עולים לכדי מרמה והפרת אמונים. בכל הנוגע להתנהלות חברת דנה לוגיסטיקה, בבעלות מקורביו של חסן פסק השופט כי אין ראיה לכך שחסן ביצע פעולה באופן ישיר או עקיף לעידוד התקשרויות עם החברה.

בתגובה ראשונה לאחר שזוכה אמר אלון חסן: "אני רוצה ללכת הביתה לנוח אחרי הרבה שנים שאני נאבק על החפות שלי. נאבקתי עד הסוף ואני שמח שביהמ"ש זיכה אותי מכל אשמה. חיכיתי המון שנים. האמנתי בחפות שלי. אני מודה לקדוש ברוך הוא שנתן לי את הכוח. שמעתם את הדברים. בית המשפט אמר בצורה הכי ברורה שעשיתי את העבודה שלי . נלך הביתה ננוח ונקרא את הכרעת הדין". שוקי סגיס אמר: "סוף סוף יצאה האמת".

וראש העיר, ד"ר לסרי מיהר לברך:

״בניסן נגאלו ישראל ובניסן עתידין להגאל״.
בימים אלו לקראת חג החירות, אני מאוד שמח לברך את חברנו למועצת העיר אלון חסן, שזוכה מכל אשמה בבית המשפט.
אחרי עינוי דין ומהלכים משפטיים מורכבים הוכח היום יותר מכל, כי יש שופטים בירושלים וגם בבאר שבע.
זו בשורה טובה לאלון ומשפחתו וחבריו, ובשורה טובה לעיר שלנו אשדוד.
חג חירות שמח אלון היקר!"

מנגד, כך הגיבו בפרקליטות מחוז דרום: עו”ד עמיחי חביביאן, שמנהל את התיק, כשלצדו עו”ד צחי יונגר (צילום:דור גפני):

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר