חופיקס משתדרג: משחקים לילדים בחינם

פותחים משחקיה בחופי הים באשדוד - ללא תשלום. ילדים, אימרו לאמא ואבא: אין תירוצים, הולכים לים

פורסם בתאריך: 21.7.17 21:59

     

מיזם חופיקס שהומצא באשדוד, מתרחב עוד: מעתה בנוסף לשכירת שמשיות וכיסאות בשני שקלים בלבד וקניית שתיה ושלגון במחירים נמוכים, ניתן יהיה לקחת לקחת בהשאלה משחקים לילדים.

ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי. צילום: דוברות עיריית אשדוד

 

"קצת לפני כניסת השבת אני רוצה לברך את תושבי אשדוד בברכת שבת שלום וסוף שבוע מהנה בחיק המשפחה", כתב אחה"צ ד"ר יחיאל לסרי בדף הפייסבוק שלו.

"בהזדמנות זו אני שמח לבשר לכם על הרחבת השירות של חופיקס", הוסיף. "אחרי חשיבה החלטנו להוסיף לפרויקט הדגל המצליח 'אחות קטנה' משחקיית ילדים בחינם!
אתם ההורים תוכלו בעד סכום סמלי לרכוש כיסא חוף, שמשייה או בריכה לילדים והחל מהיום בכל החופים גם הילדים יוכלו ליהנות משירותי חופיקס, זאת מבלי לשלם על כך ולו אגורה.מייזם חופיקס הפך לשם דבר ברחבי הארץ.
ערים רבות אימצו את המודל שיזמנו כאן באשדוד. מדובר בפרויקט חברתי סופר חשוב שמנגיש את ההנאה בחוף הים לכולם", חתם לסרי.

זה המקום להזכיר: מיזם החופיקס מופעל בשבעת חופי הרחצה בעיר ובמסגרתו ניתן לשכור כיסאות ושמשיות בשני שקלים (לתושבי חוץ: 5 שקלים). בכולם גם יש משחקיית ילדים. הקיוסק החברתי (שלגונים, שתיה וחטיפים במחירים מוזלים) קיים בשני חופים ט"ו והדתי (הדתי סגור בשבת). יש גם בריכות קטנות לילדים שניתן לשכור ב-5 שקלים. במיזם מועסקים בני נוער וההכנסות מועברות למימונו יחד עם תמיכה של עיריית אשדוד.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר