עדות של ישראלים מהאי קוס לאחר רעידת האדמה: "היסטריה גדולה"

קבוצת תיירים מאשדוד וגן יבנה נקלעה לרעידת האדמה החזקה בעוצמה של 6.7 שהורגשה הלילה בקוס שביוון. עדות מבפנים

פורסם בתאריך: 21.7.17 14:25

     

"חוויה הכי מטרפת שהיתה לי בחיים – רעידת אדמה גדולה מאוד, הייתה היסטריה גדולה, אהילים נפלו, המיטות רעדו, הילדים פחדו וגם אנחנו. כל הלילה אנשים הוציאו את כל המזרנים ויצאו בחוץ, ילדים בוכים אנשים בהלם, העיר קוס במצב קטסטרופה מבנים ישנים קרסו כל כביש המוליך לעיר נפתח לאורכו כל תכולת חנויות בית המלון נפלו ונשברו פשוט כולם בהלם".

משפחת ורטה עם הנחיתה בקוס


במלים אלה מתאר בבי ורטה מגן יבנה את מה שהתרחש הלילה באי היווני, במהלך רעידת האדמה החזקה והמטלטלת שפקדה אותו ואיים נוספים במזרח הים התיכון. על פי הדיווחים לפחות שני בני אדם נהרגו ברעש באי קוס ועשרות רבות נפצעו. גם בטורקיה הורגש הרעש וגם בה יש דיווחים על נפגעים.

תיירים שפונו מהמלון אל הרחוב

ורטה שוהה במקום עם בני משפחתו במסגרת טיול. "הכל כרגע בסדר אצלנו, יש כמה ישראלים שעזבו את בית המלון, תודה ושבת שלום", הרגיע את המשפחה והחברים בארץ.

הקבוצה יצאה לנופש בקוס ומתארחת במלון "קפריוטיס וילאג'".


"כוסות התנפצו, ילדים בכו". גלית אזרד

גיסתו של ורטה, גלית אזרד, תושבת אשדוד, שנמצאת גם היא במקום, תיארה את מה שקרה: "הלכנו לישון, בערך באחת וחצי החדר התחיל לרעוד. הילדות התעוררו, התחבקנו יחד וכל החדר רעד כמו אוניה שמטלטלת בים. אחרי דקה בערך זה נגמר, החלו צעקות, טריקת דלתות ויצאנו החוצה. כל האנשים יצאו מחוץ לחדרים, אל הדשא. כוסות נפלו והתנפצו, ילדים צעקו ובכו. כמה מהאנשים נשארו לישון על הדשא".

 

כך נראית אחת החנויות לאחר רעידת האדמה

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר