אשדוד מבט מלמעלה. צילום: אורי קריספין
אשדוד מבט מלמעלה. צילום: אורי קריספין

אשדוד מצטרפת לתכנית "ברית ערים לאיכות חיים וסביבה"

תכנית 'ברית ערים לאיכות חיים וסביבה', התכנית הסביבתית החדשה של פורום ה-15, נועדה לקדם קיימות ועירוניות חיה ומשגשגת, לסייע לעיריות להתמודד עם אתגרי המאה ה-21 ולשפר את איכות החיים והסביבה של תושבי הערים בישראל

פורסם בתאריך: 19.3.18 11:35

     

עיריית אשדוד מצטרפת לתכנית "ברית ערים לאיכות חיים וסביבה" של פורום ה-15 (פורום הערים העצמאיות בישראל). העיריות שהצטרפו לתכנית מתחייבות לשורה ארוכה של צעדים שמטרתן לקדם עירוניות, קיימות ואיכות סביבה בששה תחומי פעילות: אנרגיה ובנייה ירוקה, תחבורה בעיר, פסולת וצריכה, המרחב העירוני, ניהול בר-קיימא של העירייה וכן חיזוק הקהילה והכלכלה המקומית והנעת שינוי בקרב התושבים.

יחיאל לסרי ראש עיריית אשדוד:"אתמול היה לי הכבוד לחתום בשם העיר אשדוד על "ברית ערים לאיכות חיים וסביבה" של פורום ה-15, הערים הגדולות והחזקות בישראל, ולבטא את החשיבות שאנו מייחסים לטיפוח סביבת החיים שלנו ולמושגי העיר והעירוניות.

הסרטון שלפניכם מציג בצורה תמציתית מעט מהנעשה באשדוד בתחומי הסביבה והקיימות.
אני יכול לומר לכם בצניעות רבה שאשדוד זוכה להערכה רבה על פועלה לשיפור איכות הסביבה, בזכות שיתופי הפעולה של כל גורמי הסביבה ושל התושבים ואף על פי שיש לנו עוד הרבה מה לעשות אנחנו מתעודדים ממה שעשינו עד כה, בזכותכם. תודה!"

התכנית מבוססת על חזון הקיימות העירונית – קידום איכות החיים והסביבה בעיר, באופן שעונה על צורכי ההווה, בלי לפגוע ביכולתם של הדורות הבאים לספק את צרכיהם. מטרת התכנית היא להציב סטנדרט אחיד לקידום קיימות עירונית, ולמקם את ערי ישראל בשורה אחת עם הערים המובילות בעולם בתחום זה. התכנית תספק בידי העיריות כלים להתמודדות עם מגוון האתגרים הסביבתיים, החברתיים והכלכליים שמציבות בפניהן מגמות גידול האוכלוסייה, העלייה בצפיפות, בגודש ובזיהום האוויר. התכנית תתרום לטיפוח עירוניות חיה ומשגשגת, שתעצים את הקהילה העירונית ותעודד את התושבים לצאת לרחובות ולגנים, להיפגש אלו עם אלו וליהנות מחיי פנאי איכותיים בעיר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר