ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי. צילום: דוברות עיריית אשדוד
ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי. צילום: דוברות עיריית אשדוד

פרסום ראשון: לסרי מקדים היערכותו לבחירות

יחד עם זאת בסביבתו אומרים שאין איום על המשך שלטונו וכי הוא צפוי לנצח בסיבוב הראשון בהפרש דומה לתוצאות הבחירות ב-2013

פורסם בתאריך: 18.3.18 08:25

     

פסח בפתח והשטח במתח: בעקבות ההתפתחויות האחרונות ובמרכזן סערת השבת, ראש עיריית אשדוד ד":ר יחיאל לסרי, המתמודד על כהונה שלישית ברציפות, החליט להקדים את היערכותו לבחירות. כבר כעת מחפשים אנשי לסרי מקום שישמש את המטה של תנועתו "אשדוד בתנופה".

עד הבחירות, שצפויות להתקיים ב-30 באוקטובר 2018, יש אמנם עוד 7.5 חודשים, אבל הפעם בשונה ממערכת הבחירות ב-2013 שבהן לסרי פתח את הקמפיין שלו בקיץ, הוא מתכוון לעשות זאת מוקדם יותר, כך שלמעשה הקמפיין יתפרס על תקופה ארוכה יותר.

בבחירות הקודמות בשנת 2013 פתח לסרי את הקמפיין שלו בסביבות חודש אוגוסט, הפעם בכוונתו לעשות זאת מוקדם יותר ולהשקיע גם בחוגי בית, דבר שכמעט לא עשה קודם לכן.

ד"ר יחיאל לסרי מצביע בבחירות הקודמות – 22.10.13 בקלפי בביה"ס "קשת". צילום: דור גפני

בנוגע לאפקט של משבר השבת שגרם לשחיקה במעמדו, גם בקרב החילונים וגם בקרב החרדים, הרי שבסביבתו של לסרי אמרו בימים האחרונים שאין איום על המשך שלטונו וכי הוא צפוי לנצח בסיבוב הראשון בהפרש דומה לתוצאות הבחירות ב-2013, אז קיבל 54% מהקולות בקירוב. עוד מוסיפים שם שאכן יש כעס גם בקרב החרדים, אך בסופו של דבר רובם המכריע יילכו אתו בדומה למה שקרה בשתי מערכות הבחירות הקודמות.

 

 

לסרי סבור שיש פער עצום בין העשייה שלו לבין הצורה שבה הדברים משתקפים בדעת הקהל, וזו אחד הגורמים לדגש שניתן בתקופה האחרונה לפרסום דבריו והישגיו של ראש העירייה ברשת פייסבוק למשל. "הבנו שצריך לעשות סוויץ' ולהשקיע גם ביחסי ציבור שיהלמו את העשיה הרבה, כי כמו שאומרים 'עשית ולא סיפרת  – לא עשית'", אמרו בסביבתו של לסרי.

ללסרי ואנשיו צפוי קרב לא פשוט גם בבחירות למועצת העיר. כזכור בבחירות הקודמות "אשדוד בתנופה" בקושי רב הצליחה להשיג את המנדט השלישי.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר