החרדים יילכו איתה? פעילים ליד ביתה של גלבר לאחר ישיבת המועצה הסוערת בשבוע שעבר

מה נסגר עם גלבר?

הלן גלבר הצהירה כי תהיה ראש העיר הבאה של אשדוד, אך סירבה לענות על שאלות שהפננו ועומדות במרכז סדר היום, כמו סוגיית השבת. היא גם לא הסכימה לאשר או להכחיש אם היא מחזרת אחרי הקול החרדי, וזאת כשדוברה דווקא תוקף בחריפות את אותו ציבור. ומה עשו אצלה חבר’ה מהמגזר? מטעמה נמסר בתגובה: “לאחר שנכריז רשמית ונשיק את הקמפיין שלנו, הציבור יקבל את התשובות לכל השאלות”

פורסם בתאריך: 16.3.18 10:47

     

רוצים תשובות? תחכו: במהלך סערת השבת הקפידה חברת מועצת העיר הלן גלבר לשתוק. גם לאחר שראש העירייה הצהיר, “זהו, הסתיים” — חברת המועצה ממשיכה למלא פיה מים.

בריאיון בלעדי שהעניקה לפני שבוע לאתר “כאן דרום אשדוד” הצהירה: “ב-30.10.2018 תושבי אשדוד יראו לראשונה ראשת עיר חדשה באשדוד. שלטון שהונהג עד כה על ידי גברים בלבד יגיע לקצו”. גם בעמוד הפייסבוק של המועמדת נכתב: “מהפכת אוקטובר מגיעה! נכון להיום רק שש מתוך 257 רשויות מקומיות מונהגות על ידי אישה. אני גאה להיות אחת מ-22 הנשים שיתמודדו באוקטובר הקרוב על ראשות עיר בישראל וסומכת על תמיכתכם בבחירות הקרובות”.

אולם כשרצינו לשמוע את משנתה בסוגיות מרכזיות בעיר נמסר לנו: “הלן עדיין לא הכריזה על מועמדותה לראשות העיר, ואנחנו שמחים מאוד על הציפייה לשמוע את עמדותיה בנושאים השונים ואפילו יותר שמחים על נקודת הזינוק שלנו למרוץ עוד לפני שהמרוץ התחיל. מיד לאחר שנכריז רשמית ונשיק את הקמפיין שלנו, הציבור יקבל את התשובות לכל השאלות על סדר היום״.

הוא דווקא תוקף את החרדים בחריפות. הדובר של גלבר – סער גינזבורסקי

השאלות, אם תהיתם, עומדות בעינן ונותרו יתומות מתשובות. כשירות לציבור אנו מגישים לכם כמה מהן:

האם תסכימי להסיר מועמדותך במידה שיהיה מתמודד מוביל אחר מול לסרי? לו היית ראש העיר, מה היית עושה אחרת? ביום שאחרי כיצד את תתמודדי עם סוגיית השבת במרחב הציבורי שתעלה שוב לאחר הבחירות? מה החזון שלך לגבי תחבורה ציבורית בשבת? מדוע לא נשמע קולך במשבר השבת?

החרדים יילכו איתה? פעילים ליד ביתה של גלבר לאחר ישיבת המועצה הסוערת בשבוע שעבר

כיצד זה שאת שותקת, אך דוברך מתבטא בחריפות ותוקף את החרדים? כיצד זה שאת מנסה לזכות בתמיכה של ציבור חרדי, בעוד דוברך תוקף אותם? יש פה מצב של דיבור בשני קולות. מה הקול שלך? האם יש לך הבנה או הבטחה שבציבור החרדי יתמכו בך? האם שתיקתך בחודשיים האחרונים בסוגיית השבת הסבה לך נזק ציבורי ותדמיתי? האם את מתחייבת שתתמודדי על ראשות העירייה עד סוף מערכת הבחירות הנוכחית? האם את ואנשייך קשורים לניסיון להריץ את אריה ללוש? האם את תהיי ראש העיר הבאה? את מרבה לתקוף את לסרי במילים קשות. אולם הארכיון מלמד שבמהלך הקדנציה הנוכחית הרעפת עליו מחמאות ושבחים כשהיית חברת קואליציה.

 

ועל השאלה "על מה שוחחת בפגישה עם הצוות החרדי שהגיע לביתך ברביעי אחרי ישיבת המועצה האחרונה?" קיבלנו תגובה לא עניינית, ובה דברים בגנותו של לסרי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר