לסרי. צילום: אורי קריספין

'בקהילה': "לסרי הוליך את יהדות התורה שולל"

בעיתונות החרדית מאשימים: ראש העיר לא תיאם את מהלך הפסקת הדו"חות עם האדמו"ר כפי שטען; הסיבה למהלך לטענתם הם תוצאות סקרים פנימיים

פורסם בתאריך: 15.3.18 09:56

     
בישיבת המועצה האחרונה, הצהיר ראש העיר על שינוי מדיניות האכיפה ומיקודה באזורים דתיים/חרדיים בלבד.  אלא שכעת מתגלים פרטים נוספים על "מאחורי הקלעים" של המועצה. על פי הידיעה שלפניכם, שפורסמה בעיתונות החרדית, הופעלו לחצים מצד חברי סיעת יהדות התורה בעיר על לסרי שלא לתת הצהרה זו, אך ראש העיר, כך לדברי העיתון, טען כי הוא מתואם עם האדמו"רים. כעת טוענים בעיתונות החרדית, כי אין כך הדבר וראש העיר "הוליך אותם שולל".
"ראש העיר טען בפני חברי יהדות התורה כי הוא מתואם בכל מהלכיו עם ביתו של אחד מגדולי האדמור"ים אולם סירב להבהיר להם עם מי הוא השליח מבית האדמו"ר שנמצא איתו במגעים. חברי הסיעה השתכנעו מההסברה וההצרה- ניתנה" בעקבות טענתו של ראש העיר על תיאום, נמנע המודיע למגנות את לסרי אך משהוברר לנציגי יהדות התורה ולעורכי העיתון כי ראש עיר הוליך אותם שולל ואין כל קשר ותיאום על מהלכיו עם בית האדמו"ר, תקף המודיע את הצהרת ראש העיר".
לטענת העיתון החרדי: "למעשה הסיבה להחלטתו של לסרי לא לבצע אכיפה נגד חנויות הפתוחות בשבת – נובעת מסקרים פנימיים שנערכו לאחרונה בעיר.
התוצאות היו עגומות  מבחינת לסרי בקרב הציבור הכללי. כך למשל, בקרב הציבור החליוני זכה לסרי ל-10% תמיכה ובקרב הציבור המסורתי ל-14%. מדובר בתוצאות נמוכות משמעותית שכן בלי תמיכת הציבור הכללי, לא יצליח לעבור את רף ה-40% מהקולות שנדרש לו לשם ניצחון הבחירות בסיבוב הראשון".

 

נזכיר כי אתמול פרסמנו סקר שונה ושאינו בפיתוח מגזרי המראה על נתונים שונים. שעל פיהם אמר ראש העיר "אין לי ספק בכלל שאנצח בחירות".

בסקר פנימי שבוצע על ידי מחקרי "הגל החדש" בשיאו של משבר השבת באשדוד בשבוע השלישי של חודש פברואר בקרב מדגם של 600 תושבי העיר בגיל 17 ומעלה זכה ראש העירייה המכהן ד"ר יחיאל לסרי בהכי הרבה קולות לעומת מועמדים אחרים, אך הוא לא עובר בו את רף ה-40% הדרוש לניצחון בסיבוב ראשון.

על השאלה אם הבחירות היו נערכות היום באיזה מהמועמדים הבאים היית בוחר, התוצאות באותו סקר היו כאלה:

יחיאל לסרי: 35%, הלן גלבר: 14%, שמעון כצנלסון: 18% ובוריס גיטרמן: 4%. עוד 30% השיבו שהם אינם יודעים.

סקר "הגל החדש" באשדוד

בקרב בעלי הדעה (שמהווים 70% ממשתתפי הסקר) התוצאות הן: לסרי: 50%, גלבר: 20%, כצנלסון: 25%, גיטרמן: 5%.

בשאלה מי לדעתך יזכה בבחירות באוקטובר התוצאות היו כאלה: לסרי: 39%, גלבר: 7%, כצנלסון: 12%, גיטרמן: 4%, לא יודע: 39%.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר