ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי. צילום: דוברות עיריית אשדוד
ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי. צילום: דוברות עיריית אשדוד

סקר ב"וואלה": 28% בלבד יתמכו ביחיאל לסרי לראשות העיר

בחירות ארציות אין, אבל הבחירות לרשויות המקומיות בפתח: בסקר של מכון המחקר "סי. איי. מידע שיווקי" שהוכן עבור וואלה! NEWS עולה כי המניה של ראש העיר המכהן במגמת ירידה עם שיעורי תמיכה של כרבע מהאוכלוסייה בלבד

פורסם בתאריך: 14.3.18 16:05

     
לקראת הבחירות הקרובות שיערכו בסוף חודש אוקטובר התפרסם היום באתר וואלה סקר של מכון המחקר "סי. איי. מידע שיווקי" בראשות המנכ"ל נועם רז ובשיתוף "פאנל וויו" המציג היכן עומדים ראשי הערים שנמצאים בסערה תקשורתית, פוליטית ופלילית, ומה מעמדם בקרב תושביהם. הסקר בדק אם יתמכו התושבים קדנציה נוספת או שמא הם מתנגדים להמשך כהונתם. הסקר נעשה במדגם מייצג בקרב 1,500 תושבים מעל גיל 17 בעלי זכות בחירה ב-11 מהערים הגדולות בישראל. וכך נכתב:ראש עיריית אשדוד, יחיאל לסרי בן 60, זוהי הקדנציה השנייה של לסרי, כשבאוקטובר 2013 נבחר בתמיכה של 54% מקולות הבוחרים. במהלך כהונתו פרצו שורה של מבצעיים צבאיים כמו "עופרת יצוקה", "עמוד ענן" ו"צוק איתן", כשרקטות נורו לכיוון העיר אשדוד. אך הסערה הציבורית המשמעותית אליה נקלע לסרי הייתה לאחרונה כשיצא נגד מרכז השלטון המקומי ותמך באופן פומבי בחוק המרכולים שהוביל דרעי והודיע על חלוקת דוחות לעסקים שיפעלו בשבת. בכך הביא לזעם ציבורי גדול בקרב תושביו שהפגינו מול העירייה בכל מוצאי שבת, ורתמו את התקשורת הארצית, שר הביטחון ששם פעמיו לעבר העיר כדי להביע את מחאתו. לסרי נכנע לבסוף והודיע בשבוע שעבר כי הוא חוזר בו מהחלטתו. ככל הנראה מהלכים אלו הראו אותותיהם בסקרים, אחוזי התמיכה של לסרי בסקר הנוכחי ירדו ל-28%. 54% ענו כי הם מתנגדים לכהונה נוספת ו-17% אינם יודעים.

קרדיט:וואלה

 

"עושה רושם שההתרסקות של המנייה של לסרי בבורסה האשדודית מקורה ותחילתה רק בחוק המרכולים. ההתקפלות הראשונית שהביאה ועליו את חמת זעם התושבים אל מול הזעם מהצד הנגדי של ההתקפלות", הסביר  לוואלה איש התקשורת עידו מינקובסקי את הירידה החדה בתמיכה בלסרי. "אי אפשר לצפות מעיר נמל שמחולקת בין חרדים, גוש ענק של חבר העמים ומשפחת רביבו להישאר רגועה בהחלטות כאלה. מה גם שאירועים רחבים יותר כמו ועד עובדי נמל אשדוד או התעלמות ממשלתית בזמן מבצעיים צבאיים לא ממש הוסיפו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר