ניסים הדס, ספטמבר 2014. צילום: דור גפני
ניסים הדס, ספטמבר 2014. צילום: דור גפני

רוצים למנכ"ל את מקום העבודה הכי גדול באשדוד?

באלתא, חברת הבת של התעשיה האווירית, פרסמו מכרז למשרת המנכ"ל. זאת, לאחר שמי שמילא את התפקיד ב-11 השנה האחרונות, ניסים הדס, הודיע על התפטרותו

פורסם בתאריך: 12.3.18 20:35

     

מנכ"ל חברת אלתא מערכות ניסים הדס (64) מסיים את תפקידו לאחר 11 שנים. מהתעשייה האווירית לא נמסרה הסיבה לעזיבתו. בעקבות החלטתו של הדס, באחרונה פורסם מכרז לתפקיד המנכ"ל. מדובר בתפקיד נחשק וכמובן בכיר מאוד בתעשיות הביטחוניות.

אלתא הממוקמת באשדוד היא חברה-בת וחטיבה של התעשייה האווירית ומועסקים בה כ-3,500 עובדים. מחציתם תושבי העיר. היא מתמחית בפיתוח מכ"מים, כמו זה שמשולב במערכת כיפת ברזל, למשל.

הדס נחשב למומחה גדול בתחום המכ"ם. לא ברור האם הדס יתמודד על תפקיד מנכ"ל התעשייה האווירית שמתפנה כעת. המנכ"ל הנוכחי יוסי וייס הודיע בחודש דצמבר על עזיבתו שצפויה להיכנס לתוקפה בקיץ.

עובדי אלתא על רקע מכ"מים של מע' "כיפת ברזל". צילום: דור גפני

אלתא. צילום: דור גפני

לפי המכרז, אלה הם תנאי הסף למועמדים: 

1. תושב/ת ואזרח/ית ישראל, שמלאו לו 25 שנה לפחות.

2. השכלה: בעל/ת תואר אקדמי ממוסד מוכר להשכלה גבוהה באחד התחומים הבאים: הנדסה, מדעים מדויקים, כלכלה, ראיית חשבון, משפטים, מנהל עסקים, מנהל ציבורי, או בעל/ת תואר אקדמי אחר בתחום עיסוקה העיקרי של החברה.

3. ניסיון (במהלך 12 השנים האחרונות) של 5 שנים לפחות, באחד מהתנאים הבאים, או 5 שנים לפחות, במצטבר, בשניים או יותר מאלה:

3.1. בתפקיד בכיר, לפחות כמנהל/ת מפעל/יחידה גדולה או תפקיד מקביל בתאגיד עסקי, המונה לפחות 500 איש, בהיקף מכירות שנתי של 200 מיליון דולר לפחות; 3.2. בכהונה ציבורית בכירה או בתפקיד בכיר בשרות הציבורי בנושאים כלכליים, מסחריים, משפטיים או ניהוליים; 3.3. ניסיון בתפקיד בכיר בניהול פעילות אופרטיבית ו/או טכנולוגית בתחום עיסוקה העיקרי של החברה.

4. ידיעת השפה העברית על בוריה. שליטה מלאה באנגלית.

"תחום עיסוקה העיקרי של החברה": אחד או יותר מאלו: תעופה / אלקטרוניקה / ביטחון / מודיעין / תוכנה.

"תפקיד בכיר": לפחות כמנהל/ת מפעל.

"כהונה ציבורית בכירה": בשרות הציבורי, סמנכ"ל ומעלה במשרד ממשלתי או בשירות הציבורי; בשירות זרועות הביטחון בדרגת אל"מ ומעלה או תפקיד מקביל.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר