ישיבת מועצה. צילום: אורי קריספין
ישיבת מועצה. צילום: אורי קריספין

הנחיות מיוחדות: בעיריית אשדוד נערכים לקראת דיון סוער במועצת העיר

לידיעת פעילי מחאת השבת: על רקע המתיחות הצפויה במועצת העיר מחר, עיריית אשדוד מחדדת נהלים ומודיעה על התנאים שיאפשרו את הכניסה לישיבה; על סדר היום: הצגת מתווה השבת ודיון בשינוי חוק העזר העירוני

פורסם בתאריך: 6.3.18 18:02

     

מחר צפויה להיערך ישיבת מועצה סוערת על רקע מחאת השבת בעיר. הישיבה הינה ישיבה מן המניין, שנקבעה מבעוד מועד ובמרכזה ידונו חברי מועצת העיר בשאילתות בנושא חוק העזר העירוני ובהצעה לשינוי החוק של יו"ר האופוזיציה שמעון כצנלסון כמו כן תדון סוגיית סגירת כבישים בשבת ע"י תושבים המתגוררים ברובע ז' . על סדר היום עומדות  גם בקשת עו"ד שומר ,מר גרשוב ,מר גיטרמן וד"ר לחמני שאף הם מבקשות את תיקון חוק עזר לאשדוד פתיחתם וסגירתם של בתי עסק בעיר.

בסדר היום של הישיבה נכתב: "לבקשת תשעה חברי מועצה מעלים את הסעיף הבא לסדר היום: 'מליאת המועצה תפעל לתיקון לאלתר של חוק העזר "חוק עזר לאשדוד (פתיחת בתי עזק וסגירתם), תשל"ו, 1976'".

על רקע המתיחות הצפויה עיריית אשדוד יצאה בהנחיות מיוחדות על הגבלת מקום ביציע האורחים ל-52 אנשים בלבד כמו כן הכניסה תתאפשר רק לאחר קבלת צמיד כניסה מיוחד שהוכן עבור האירוע.

גם העיתונאים קיבלו הודעה לא שגרתית מלשכת הדובר בזו הלשון: "על מנת להבטיח שדיוני המועצה יתקיימו כסדרם ולכם תינתן האפשרות לסקר את הדיונים באופן מיטבי, אני מבקש להביא לידיעתכם את ההנחיות הבאות:

–          לאולם המועצה יוכלו להיכנס רק עיתונאים וצלמי תקשורת אשר הודיעו על בואם והצטיידו מראש בצמיד זיהוי שיינתן לכם ע"י דובר העירייה.

–          הצמיד הוא אישי ולא ניתן להעברה.

–          אם לעבודתכם נלווה גם צלם, עליו להגיע יחד אתכם לקבלת הצמיד.

–          הכניסה לאולם המועצה תיעשה רק עם זיהוי הצמיד ע"י הפקחים.

–          לא תתאפשר ניידות ותנועה של עיתונאים בתוך אולם המועצה.

–          צלמים יוכלו לבצע עבודתם רק מהמקום שיוגדר באולם. לא תתאפשר כניסה לאזור בו יושבים חברי המועצה והפקידות הבכירה.

אנא, הקפידו על הנחיות אלה והבטיחו את מקומכם בין קהל הסוקרים.

לידיעתכם,

על פי הוראות הבטיחות מספר המקומות בגלריית הקהל מוגבל ל-52 מקומות בלבד!, לכן דאגנו שדיון המועצה יצולם ויוקרן בשידור ישיר ללובי הכניסה, שם יוכלו לצפות כ-100 משתתפים נוספים".

הכניסה תוגבל. תושבים ביציע בישיבת המועצה שבה אושר הסכם הגג. צילום: אורי קריספין

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר