במקום עדשה ומבזק - כיסוי פלסטיק שחור. צילום: אלירם משה

אפשר להירגע: המצלמות החדשות בצומת ניצנים הן מצלמות דמה

ההודעה שהופצה הבוקר לא מדוייקת: מדובר במצלמות ללא עדשה וללא מבזק. המצלמה בצומת בית עזרא דווקא כן אמיתית. משטרת התנועה: לא הותקנו מצלמות בצומת ניצנים

פורסם בתאריך: 19.7.17 18:04

     

הבוקר נפוצה שמועה שמקורה לא ידוע על מצלמות מהירות חדשות שהותקנו לכאורה בכביש 4 בשני מיקומים: בצומת ניצנים ובצומת בית עזרא.
"שימו לב! כביש אשדוד אשקלון היו 2 מצלמות דמה בצבע אפור אחת ליד בית עזרא ואחת בין הרמזורים בניצנים אתמול הוחלפו למצלמות פעילות בצבע כתום בנוסף מצלמת אור אדום ברמזור הראשון של ניצנים. יתחילו להיות פעילות היום ב 12 בלילה".
ההודעה הופצה בעשרות קבוצות WhatsApp וברשתות החברתיות, אולם לאחר בדיקה שערכנו היום בשטח והגענו אל כל מצלמה ומצלמה מצאנו כי 2 המצלמות בצומת אשכולות, זו ששמה הנפוץ יותר הוא 'צומת ניצנים' הן מצלמות דמה. במקום עדשה ומבזק, שני הפתחים מכוסים בפלסטיק שחור. מי שנוסע לא מבחין בכך, אלא רק כשמתקרבים לעמוד שבו מותקנת לכאורה המצלמה.
נסיעה צפונה כקילומטר, לצומת הכניסה למושב בית עזרא מגלה לנו שאכן מצלמה אפורה וישנה שלא פעלה שנים רבות הוחלפה במצלמה חדשה ואמיתית. הפעם ניתן לראות את העדשה של המצלמה מוכמנת בתוך התיבה הכתומה וגם את המבזק שבפתח הנוסף. מדובר במצלמת מהירות לנוסעים דרומה לכיוון אשקלון. האם המצלמה כבר נכנסה לפעולה, כרגע לא ידוע.

צומת ניצנים. סעו בזהירות גם אם אין מצלמה אמיתית. צילום: אלירם משה

באשר להפעלת מצלמות לכאורה בצומת ניצנים, יתכן ובעתיד הן תופעלנה. בינתיים הן אינן פועלות ואנחנו נעקוב אחר ההתפתחויות ונדווח אם וכאשר הן תופעלנה.

דובר אגף התנועה של המשטרה, פקד שחר גמזו אישר היום כי לא הותקנו מצלמות בצומת ניצנים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר