כצנלסון תוקף. צילום:אורי קריספין

כצנלסון: "לסרי בורח מכינוס ישיבה בנושא פתיחת בתי עסק וסגירתם"

יו"ר האופוזיציה החתים תשעה חברי מועצה על בקשה לכינוס ישיבה שלא מן המניין על מנת לדון בחוק העזר העירוני. אלא שלטענתו ראש העיר החליט שלא להגיב לבקשה "וזאת בניגוד גמור לפקודת העיריות אשר מחייבת את ראש העיר לכנס את הישיבה תוך שבעה ימים מהגשת הבקשה בכתב" דברי כצנלסון. עיריית אשדוד בתגובה: "הסעיף יועלה בישיבת המועצה הקרובה כסעיף ראשון בסדר היום"

פורסם בתאריך: 1.3.18 09:41

     

ב20.2.18 החתים יו"ר האופוזיציה שמעון כצנלסון תשעה חברי מועצה על בקשה לכינוס ישיבה שלא מן המניין על מנת לדון בחוק עזר עירוני ל"פתיחת בתי עסק וסגירתם (1976)". אלא שלטענת חבר המועצה כצנלסון : "ראש העיר יחיאל לסרי החליט שלא להגיב לבקשה וזאת בניגוד גמור לפקודת העיריות אשר מחייבת את ראש העיר לכנס את הישיבה תוך שבעה ימים מהגשת הבקשה בכתב".

בעקבות זאת פנה שמעון כצנלסון באמצעות עורך דינו לממונה על המחוז של משרד הפנים בדרישה לכנס את הישיבה ולקיים את הדיון על פי חוק. על כך אמר כצנלסון: "העירייה היא לא עסק פרטי של לסרי. ברגע שהוא לא מכבד את החוק ואת חברי המועצה, אנחנו נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת שהדברים יתבצעו כדין. את התושבים זה לא צריך לעניין. הגיע הזמן לקיים דיון רציני בנושא ואנחנו לא ניתן לו להתחמק מזה". כצנלסון התייחס גם לנושא הפסקת מתן הדוחות לעסקים הפתוחים בשבת. "אני שמח שעכשיו לא נותנים דוחות לעסקים בשבת. אבל מה יהיה אחר כך? אסור לנו להירדם על המשמר ולאפשר ללסרי לחזור ולחלק דוחות כשירגיש שהלחץ ירד. כרגע, אנחנו חייבים להמשיך ולטפל בנושא ברמה העירונית בתוך מועצת העיר".

כצנלסון – מכתב מעורך הדין

תשובת העירייה :" הנוהל לכינוס ישיבות מועצה מפרט בדיוק את האופן בו יש לנהוג בזימונים לישיבות שנתבקשו על ידי שליש מהחברים . בהתאם לכך יועלה הסעיף בישיבת המועצה הקרובה כסעיף ראשון בסדר היום".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר