צילום: דוברות המשטרה

היום: כתב אישום נגד האם המציתה

במשטרה סיימו את החקירה שנפתחה בעקבות השריפה בדירה ברובע ח' בשבת לפני 10 ימים וסבורים שהאם הצעירה תכננה לרצוח את ילדיה ואף רכשה לשם כך רעל עכברים

פורסם בתאריך: 28.2.18 08:30

     

היום צפויה פרקליטות מחוז דרום להגיש כתב אישום נגד תושבת אשדוד שלפי החשד הציתה את הדירה שבה היא מתגוררת עם שני ילדיה בזמן ששהו במקום. במשטרה סבורים שהיא תכננה להמית אותם ולהתאבד.

צילום: דוברות המשטרה

האירוע החריג התרחש בשבת, 17.2.18 בשעות אחה"צ. ברחוב מבוא החמציץ פרצה שריפה בדירה בבניין מגורים. שני ילדים בני 4 ו-5 פונו מהמקום כשהם סובלים משאיפת עשן. הם אושפזו בבית החולים אסותא.

מחקירת מחלק התשאול במשטרת אשדוד עולה כי במועד האירוע התקבל לקראת השעה 16:35 דיווח על בית העולה באש בכתובתה של החשודה. כמו כן נמסר כי אישה מוסרת את ילדיה מחלון הבית לעבר עוברי אורח על מנת שיתפסו אותם. כוחות משטרה שהוקפצו למקום החלו בפעולות חקירתיות יחד עם חוקר שריפות של מכבי האש תוך כדי שהחשודה ושני ילדיה מפונים על ידי צוותי הרפואה אל בית החולים בעיר לטובת טיפול רפואי לו נזקקו בעקבות השריפה.

סריקה שערכו השוטרים בדירה הביאה לאיתורם של מכתבים בעלי תוכן אובדני בהם ציינה החשודה כי היא לוקחת את ילדיה איתה מאחר ואינה מעוניינת שילדיה יהוו נטל על אף אחד, וזה בנוסף להודעות אשר שלחה החשודה למספר אנשים המקורבים לה. כמו כן, בסריקה נמצא כי ברז הגז בדירה פתוח ובדיקת חוקר שריפות מצאה באופן וודאי כי השריפה בדירה נגרמה מהצתה מכוונת במספר מוקדים ולא כתוצאה מקצר חשמלי.

צילום: דוברות המשטרה

במשטרה מוסיפים שבמהלך החקירה עלה שהיה בכוונתה לפגוע בשני ילדיה והתברר כי רכשה שלושה "כדורים" של רעל עכברים מסוכן שנועדו להדברת מזיקים. עדות מבעל החנות בה רכשה החשודה את הרעל זה סיפר כי הזהיר את ה"לקוחה" כי יש להרחיק את הרעל המסוכן מידיהם של ילדים בשל הסכנה הטמונה ברעל, והיא בתגובה ענתה – "צריכה רעל כזה".

במהלך חקירתה הנוספת, אומרים במשטרה, הדגישה החשודה בפני חוקריה כי כוונתה הייתה לפגוע בילדיה יחד איתה ולצורך כך רכשה את הרעל – 3 כדורים, אחד לכל נפש. עוד ציינה החשודה כי התחרטה וזרקה את כדורי הרעל לפח האשפה. גם לעניין קביעתו חד המשמעית של חוקר השריפות בכב"ה כי מדובר בהצתה התייחסה החשודה וטענה בפני חוקרי המשטרה כי חוקר השריפות טעה בקביעתו.

במשטרת אשדוד אמרו: "נדרשנו למשנה זהירות, כפי שנעשה בכל חקירה שכזאת ואף יותר מכך, וזאת לאור העובדה כי ישנם שני קטינים של ממש המעורבים באירוע וחשודה נורמטיבית לכאורה. מלאכת החקירה הזהירה ואיסוף ראייתי השלימו אט אט את תיק החקירה הקשה במהלכו נחשפנו לתכנון מוקדם מצד האם ולמעשיה".

סנגורה של האם עו"ד אבישי שלום הלל טרם הגיב.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר