אביתר גדסי ז"ל.

אביתר גידסי בין ה-3 הובא למנוחות באשדוד

סוף עצוב: אמש הובא למנוחות אביתר גדסי ז"ל והוא בן שלוש בלבד. על פי החשד: אביו רצח אותו ולאחר מכן התאבד. האירוע התרחש אחרי יממה של חיפושים אחרי האב, שדקר את אשתו, טלי שבתאי האשדודית , לקח את בנם המשותף ונעלם

פורסם בתאריך: 27.2.18 16:46

     

עשרות בני משפחה וחברים התייצבו אתמול בבית העלמין העירוני כדי ללוות למנוחות את אביתר גדסי ז"ל, הפעוט בן השלוש שנרצח על ידי אביו, אילן גדסי, ששם קץ לחייו בקפיצה לפסי הרכבת לאחר הרצח.

האם, טלי, אשדודית לשעבר שהגיעה מבית החולים מאיר בכפר סבא אמרה מול הקבר של בנה "אביתר, בוא לאמא. קטן שלי,נשמה טובה, אתה טוב, לא מגיע לך דבר כזה", כך על פי סיקור הלוויה ב'ישראל היום'.

גופתו של אביתר גדסי בן השלוש נמצאה ביום שני בתוך מכונית סמוך לתחנת הרכבת בבית יהושע שבשרון כשעליה סימני אלימות. לפי החשד אביו רצח אותו ואחר כך שם קץ לחייו. גופת האב, אילן גדסי, תושב רעננה, נמצאה ליד מסילת הרכבת, ומחקירה ראשונית שערכה המשטרה עולה שהוא השליך עצמו על הפסים לאחר שהכה את בנו אביתר בראשו והרג אותו.

לפי אנשי שירותי הרווחה ששוחחו עם אמו של הילד, האב ברח עם בנו לאחר שדקר את אשתו ופצע אותה. במשטרה פתחו בחיפושים אחריו, אך לא הצליחה לעלות על עקבותיו. המשפחה לא היתה מוכרת למשטרה קודם לתקרית, ולאב לא היו עבר פלילי או בעיות נפשיות ידועות. שירותי הרווחה התוודעו למשפחה לראשונה  בעקבות הדיווח על היעלמות האב.

דובר משטרת מחוז מרכז, סגן-ניצב עמי בן דוד, אמר בזירת הרצח וההתאבדות: "מדובר באירוע קשה מאוד של אבא, שלפי החשד ועל פי ההערכה, רצח את בנו והתאבד על פסי הרכבת". בן דוד סיפר כי "במהלך המצוד אחריו הופעלו מערכים טכנולוגיים במטרה לאתר את האיש ואת בנו. לא היה שום סימן שיכול להעיד שהאירוע ייגמר בצורה שבה נגמר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר