הוחזרו האופניים החשמליים שנגנבו ממתנדב איחוד הצלה (וידאו)

אופניו של יעקב עטיה חובש איחוד הצלה שנגנבו בשבת האחרונה הוחזרו לו על ידי אדם שלישי שקנה את האופנים הגנובים וגילה להפתעתו ציוד רפואי ומיהר להשיב את האבדה לבעליה

פורסם בתאריך: 26.2.18 10:08

     

אמש (א') בשעות הלילה קיבל מאיר בניזרי מתנדב איחוד הצלה מאשדוד שיחת טלפון מאחד מחבריו שסיפר לו כי האופניים החשמליים של איחוד הצלה נמצאים בידיו.

כזכור האופניים המשמשים להצלת חיים נגנבו שלשום.

בניזרי שמיהר להגיע למקום הופתע לשמוע כי אותו אדם רכש את האופניים מאדם אחר מבלי ידיעה כי אלו גנובים כיוון שהארגז ותיק הציוד הרפואי פורקו מהאופניים, יחד הם איתרו את אותו אדם שממנו קנו את האופניים הגנובים וזה הצביע להם על פח אשפה לשם השליך את הארגז עם הציוד הרפואי המציל חיים.

לאחר שאלה ירדו אל עומק הפח המוטמן והוציאו את התיק הרפואי והארגז פנו אל יעקב עטיה חובש מתנדב באיחוד הצלה שעליו דיווחנו במוצ"ש האחרון כי אופניו נגנבו והשיבו לו את האופניים החשמליים יחד עם הציוד הרפואי.

לנו נותר להודות לאותו אדם אשר גילה אזרחות טובה וכשהבין כי מדובר באותם אופניים מצילים חיים שדווח עליהם במוצ"ש לא היסס ומיד פנה לאיחוד הצלה לצורך השבתם תוך שהוא מוותר על סכום הכסף אותו שילם לגנב.

יעקב עטיה חובש איחוד הצלה שקיבל את אופניו חזרה מספר: "לא האמנתי שהאופניים יחזרו אליי עוד הלילה כל-כך מהר, הפתעתם אותי אני ישתדל עכשיו יותר לעשות למען הצלת חיים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר