ללוש. צילום: פייסבוק

אריה ללוש: שוקל להתמודד לראשות עיריית אשדוד

האם מי שהיה חבר מועצת העיר כ-15 שנה ומכיר את מערכת הבחירות באשדוד היטב יחזור למגרש הביתי?

פורסם בתאריך: 22.2.18 12:56

     

בעוד העיתונות החרדית מדווחת על חיפוש אחר מועמד שיבטיח את ניצחונו בבחירות, והאופוזיציה שוקלת 'גוש חוסם' מול ראש העיר המכהן באמצעות התמודדות של מועמד יחיד שהסקרים יהיו בעדו, יש שמועות בשטח על חזרתו של מתמודד חדש- ישן.

אריה ללוש, יש שמועות שאתה חושב לרוץ לראשות העיר. האם נכון?

"לגבי כל השמועות. הדבר היחיד הנכון שניתר להגיד זה שאני שומע אנשים, אני קורא, מעורב בוחן ומתלבט. כשאני אגבש עמדה ותתקבל החלטה אני אעדכן את כולם".

ללוש, מנכ"ל החברה העירונית לתרבות וספורט והחברה הכלכלית בבת ים, הוא תושב אשדוד (53) נשוי ואב לארבעה ילדים. שימש בעבר כחבר מועצה בעיריית אשדוד כ- 15 שנה. ב2013 התמודד על ראשות העירייה אך לבסוף הסיר מועמדתו. בשנת 1998 התמודד כמספר שתיים ברשימתו של ד"ר יחיאל לסרי וב-2003  לראשות העירייה מטעם סיעת ארץ חדשה. ב-2008 היה מספר שתיים של צבי צילקר, וכעת, אולי הוא יתמודד שוב על ראשות העירייה (קרדיט לסקירה: יאיר הרוש).

ביולי 2013 הודיע ללוש על פסק זמן החיים הפוליטים. או אז ללוש כתב בפייסבוק שלו "ההחלטה להתמודד לראשות העיר נבעה מחיבור עמוק ביותר לעיר ולתושביה, ומידיעה שאני יכול להוביל את העיר להיות עיר מובילה בישראל. בחודשיים האחרונים הבנתי שזה לא יקרה בסיבוב הנוכחי". אז האם הפעם זה כן יקרה? ימים יגידו

 

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר