ד"ר אלי לחמני
ד"ר אלי לחמני צילום: אורי קריספין

ד"ר אלי לחמני: "זה הזמן להתאחד. כוחם של נציגי החרדים כפול ממשקלם באוכלוסייה"

לקראת הבחירות: חברי 'התנועה העממית לשיווין חברתי' הגישו מכתב לחברי מועצת העיר בבקשה להתאחד תחת רשימת משותפת שתהווה אלטרנטיבה לראש העיר המכהן. הד"ר נענה לקריאה. צפו בתגובתו:

פורסם בתאריך: 15.2.18 21:27

     

"חברי המועצה שמייצגים את הציבור שאינו חרדי לא יודעים להתאחד ולכן אנחנו מגיעים לכך שכוחם של נציגי החרדים ,שגם כך כפול  ממשקלם באוכלוסייה  עקב הצבעת 100% של החרדים ו כ 40% מהציבור הלא חרדי, עולה עקב  אחידותם ושמירה מוחלטת ועקבית על האינטרסים שלהם במועצה בעוד שנציגי  הרוב  שאינם חרדים  חלוקים בהצבעותיהם מתוך שיקולים משלהם ולפעמים תוך פזילה וקריצה לחרדים שאולי יתמכו בהם באחד מהימים(שאגב לא זכור לי שקרה).

הגיע הזמן שהנבחרים לא יסתתרו אחרי סיסמאות ועמימות לגבי עמדתם ולנסות לחפש את תמיכתם של החרדים אלא יציגו בפה מלא ובצורה גלויה את עמדתם והציבור יחליט באם עמדתם מתאימה לו.

כן,הגיע הזמן שהציבור ישכיל לבחור בנבחרים שייצגו את רצונו באופן מלא וידאג ויוודא שפועלם של נציגיו  בפועל יהיו למען המטרות של הציבור ששלח אותו ולא למען הכסא או השררה.

מומלץ מאוד שתוקם רשימה או קבוצה מאוחדת בה יחברו אותם אלו שמבקשים לייצג את הציבור הכללי תוך התחייבות ברורה ומוחלטת של החברים בקבוצה לפעול  למען האינטרסים של הציבור ששלחו . ואותם נבחרים ראוי שיעמדו לבקרה קבועה ושוטפת שהם מבצעים תפקידם נאמנה .

אני מאמין שכשהציבור יווכח שקיימת קבוצה כזו הוא יחזור להאמין בנבחריו וביכולתו להשפיע ויצא לקלפי בהמוניו להצביע" .

תשובתו של אלי לחמני מגיעה בעקבות מכתב ששלחו "התנועה העממית לשיווין חברתי".

"לכבוד:  כל חברי מועצת העיר אשדוד החילוניים.

חברי התנועה

אנו חברי תנועה עממית לשוויון חברתי, פונים אליך ולכל חבר מועצה חילוני אחר, אשר יכול לסייע למגזר החילוני בעיר אשדוד. אנו, תושבי אשדוד מודאגים מאוד מהתפתחויות האחרונות בעיר. אנו מודאגים מאוד מפגיעה המתמשכת בשוויון זכויות של כלל תושבי העיר. אנו מודאגים מאוד מן הפגיעה בסטטוס קוו ואכיפה הסלקטיבית של חוק העזר העירוני. אנו חשים שישנה העדפה ברורה למגזר החרדי ולכן, אתם כחברי מועצה לא יכולים להרשות לפגוע באחד המגזרים של העיר.

הגיע זמן לקדם את האינטרסים של הציבור הרחב ולא של עצמכם. מספיק עם המשחקים הפוליטיים, הגיע זמן ולהודות שגם אופוזיציה וגם הקואליציה החילונית בהרכב נמוך לא משיגה את היעדיה ולא תורמים לציבור החילוני, לציבור אותו אתם מייצגים. אתם נבחרי הציבור ומחובתכם לדאוג לאינטרסים שלנו, לקדם תרבות בעיר, לפתח תיירות, לדאוג לחינוך, ליזום  לבניית מגורים במחירים שפויים ולדאוג להתפתחות של חברה הצעירהת בעיר. אתם ורק אתם שולטים על התקציב בעיר ורק אתם מקבלים החלטות להקצאתו, והקצאה צריכה להיות שוויונית והוגנת.
אנו חברי התנועה עממית לשוויון חברתי יוזמים לגשר בין המחלוקות שקמו בין חברי מועצה החילוניים, אשר יושבים בצדדים מנוגדים. אנו פונים אליכם על מנת שתקימו רשימה משותפת של נבחרי מגזר החילוני אשר תייצג את כלל המגזר החילוני ותגן על זכויותינו והעדפותינו. אנו קוראים לאחדות ולא לפילוג. אנו לא מעוניינים לבחור נציג אחד מתוך מספר נציגים. אנו רוצים לתמוך ברשימה רחבה אשר תכלול גם חברי הקואליציה וגם חברי האופוזיציה. רק בדרך הזאת המגזר החילוני יקבל רשימה חזקה, רחבה ורלוונטית. ברור לודאי שמספר מועמדים לראשות העיר רק תפגע בנו ולא תסייע. לכן תקימו רשימה משותפת אחת וממנה תבחרו מועמד לתפקיד ראש העיר, אותו מעמד בו כולנו נתמוך.
אנו קוראים לכם לפתוח שיח פוליטי רחב בו תוכלו לקרב עמדות. רק בשיח ובאחדות ניתן למצוא פתרון של כל המחלוקות בעיר האהוב שלנו. אנו מבקשים להישמע לקול נבחרכם ולעשות צעד נבון למען ציבור הנבחרים.
בברכה,
תנועה עממית לשוויון חברתי".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר