פקחית מחלקת דוחות בשבת
פקחית מחלקת דוחות בשבת

עיריית אשדוד: לא מחלקת דוחות אבל מגייסת פקחים

הורידו את תנאי הסף: לאחר שלא היו ניגשים למכרז פקחי השבת בעירייה הסירו סעיף המחייב שירות צבאי

פורסם בתאריך: 13.2.18 19:24

     

ב16.1 פורסם מכרז חדש ע"י עיריית אשדוד לאיתור פקחים שיאכפו את חוקי העזר העירוניים, דרישת הסף היא דווקא ל"אוכלוסיה שיום השבת אינו יום המנוחה שלה" או במילים ברורות יותר: מי שאינם יהודים. אך כאשר המכרז לא צלח החליטו לשנות את תנאי הקבלה בתקווה לאתר מועמדים חדשים שיאכפו את החוק במהרה. שימו לב זה המודעה החדשה:

המכרז החדש

וזה המכרז הקודם:

 

 

נכון, ההבדל הוא בדרישות התפקיד
1 .סטודנט/ית במוסד להשכלה גבוהה לרבות מכללות.
2 .שירות חובה מלא ותקין בצה"ל.
3 .רישיון נהיגה רמה 2.
4 .מוכנות לעבודה במשמרות בסופ"ש, ובשעות בלתי שגרתיות.
המשרה מיועדת לאוכלוסיה שיום שבת איננו יום המנוחה שלה"

הסיבה לאכיפה על פי עיריית אשדוד היא "חוק העזר העירוני ברור והוא אוסר פתיחת עסקים בשבת בכל רחבי העיר. עד עתה, בעקבות בג״צ ת״א ופסיקת בית משפט השלום בעניין צוי סגירה שהוציאה העירייה למספר עסקים בעיר, נוצרה אי בהירות חוקית בנוגע למעמדו של מושג הסטטוס-קוו, והעירייה לא יכלה לאכוף את חוק העזר. כעת, אחרי פסיקת בג״צ וחוק המרכולים המתגבש, חובת העירייה, חובת בעלי העסקים וחובת נבחרי הציבור לכבד את החוק".

במכרז, שפורסם לראשונה בחשיפת אשדוד נט, נכתב: הגדרת התפקיד: "שיפור איכות החיים של התושבים תוך נקיטת פעולות לשמירה על סביבת מגורים/עסקים נאותה. באמצעות אכיפה של חוקים ושל מכלול חוקי העזר העירוניים ברשות המקומית. פיקוח על בקרת ביצוע כולל: פיקוח על שמירת סדר וניקיון ומניעת מפגעים, סיוע בהשלטת סדר ואבטחה באירועים מיוחדים, טיפול בפניות ציבור.

עיריית אשדוד בתגובה למכרז הקודם: "כבר בשנת 2016 פרסמה עיריית אשדוד מכרז זהה לגיוס פקחים אשר יכולים לעבוד בשבת במגוון תחומי עבודות פיקוח כחלק מתחזוקת העיר ושמירה על חוקי העזר העירוניים הנהוגים בעיר. למכרז בזמנו לא ניגשו מועמדים שעמדו בתנאיו. לכן העירייה חזרה ופרסמה מכרז דומה בתקווה כי הפעם יימצאו פקחים מתאימים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר