מהדמויות הבולטות באשדוד. מישל סרוסי ז"ל עם אשתו צביה והנכדה אביב

הלך לעולמו מישל סרוסי

סרוסי, שמילא שורה של תפקידים ציבוריים והיה מראשי מפלגת העבודה באשדוד, הלך לעולמו לאחר מאבק במחלה והוא בן 79. הוא זכור כמי שאמר שיחסום את העיר עם צמיגים בוערים בזמן המאבק להקמת בית החולים שבו היה פעיל מאוד. הלוויתו היום ב-15:15

פורסם בתאריך: 13.2.18 10:13

     

מישל סרוסי, שהיה פעיל ציבור מוכר באשדוד, נפטר הבוקר בבית החולים הרצפלד לאחר מאבק במחלה קשה והוא בן 79. הוא יובא למנוחות היום בשעה שלוש ורבע בבית העלמין בעיר.

סרוסי הותיר אחריו את אשתו צביה, שלושה ילדים ושלושה נכדים.

הוא נולד בתוניס ועלה עם משפחתו לישראל. במשך שנים ארוכות מילא שורה של תפקידי מפתח והתבלט בעבודה התנדבותית. סרוסי היה יו"ר ועד בנמל אשדוד, סגן יו"ר מרחב אשדוד בהסתדרות ומרכז הספורט של אגודת הפועל, יו"ר ועד רובע ט"ו, חבר מטה המאבק הציבורי להקמת בית החולים באשדוד ויו"ר בית הכנסת שהקים ברחוב אוסישקין.

"דוד שלי היה ראש המשפחה שלנו, בכל מקום שנהוא היה הוא הנהיג ועמד בראש", מספר האחיין ערן גרנות. "תמיד בולט ומוביל, למצען הציבור, איש עשייה. בחמש וחצי בבוקר הוא כבר היה על הרגליים ופותח את בית הכנסת. היה איש חסדים גדול שלא דיבר על מעשי הצדקה שלו, אובדן כואב וקשה לכולנו".

ראש העירייה ד״ר יחיאל לסרי ספד לסרוסי: "מישל היה חבר אישי, איש עשיה ציבורית ולוחם חברתי מהראשונים והטובים שקמו לאשדוד. אהב את העיר בכל מאודו ונלחם עבורה בכל חזית. נאבק למען העובדים בנמל והיה מחלוצי המאבק להקמת בית החולים, מאבק בו ליווה אותי אישית, וממנו שאבתי את רוח הלחימה למען מטרה צודקת. כיו״ר ועד רובע ט״ו תרם לשידרוג איכות חיי התושבים ואף בנה בית כנסת לתפארת. אשדוד חייבת לו הכרת תודה והוא יחסר לי אישית מאוד".

 

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר