תגובת נגד: תומכי לסרי התעוררו – גל של הבעת תמיכה בראש העירייה

כשריח הבחירות באוויר ובזמן שמחאת השבת וההפגנות בכיכר העירייה ברקע, תומכי יחיאל לסרי יוצאים להגנתו וצובעים את הרשתות החברתיות בקמפיין תמיכה מקיר לקיר. גם גבי כנפו שוב ניצב בחזית ומביע נאמנות לראש העיר המכהן עם סטיקר וירטואלי

פורסם בתאריך: 12.2.18 13:03

     

עוד ועוד פוסטים עולים השבוע בנוסח כזה או אחר כאשר המסר הוא תמיכה בראש העיר המכהן. כשברקע סערת השבת, ההפגנות וקריאות להחלפת השלטון- תומכי ראש העיר החליטו להוות חומה בצורה ולהגן על מדיניות העירייה והעומד בראשה ברשתות החברתיות.

היום, ממלא מקום ראש העיר שלאורך מחאת השבת ניצב בחזית המערכה שינה את תמונת הרקע שלו לתמונת תמיכה בראש העיר לבחירות מעין היינו על סף הליכה לקלפיות. בתגובות הרבות שנאספו תוך דקות מעטות נכתב "ראש עיר מספר 1 !!! אין על זה ויכוח!" אחר הוסיף "יחיאל לסרי- ראש העיר אשדוד ושל כלל תושביה, הכי מצוין לאשדוד". אחרת כתבה: "אין אף אחד אחר שמסוגל להנהיג את העיר שנמצאת בתנופה".

רבים מהתומכים הם עובדי עירייה אך יש גם אחרים. קבוצת הפייסבוק "תומכים בלסרי" מלווה את המאבק, דואגת לשתף את הפוסטים של ראש העיר בצירוף קומפלימנטים כמו "מנהיג, נעים להכיר". אם תשאלו אותם הכל בכלל עניין של הפיכה. "לכל מי שחשב להתסיס לנו את העיר "בדיוק" בשנת הבחירות: אנחנו תומכים בלסרי!" נכתב בדף הפייסבוק.

גם אושרי ניזרי, מנהיג מחאת העצמאיים ומוביל מאבק עמלות הסליקה לעסקים קטנים שיתף:

עוד תומך מוצהר הוא מקבל אות מגן ראש העיר למתנדב, שניר אלמליח – פעיל חברתי חרדי, מתנדב ותיק בזק"א ובמד"א, ומייסד "למעננו, המרכז לייעוץ והכוונה הורית", שנועד לסייע לזוגות הנמצאים בהליכי פרידה שיתף את התמיכה הבלתי מסוייגת בראש העיר:

האם מדובר בתגובת נגד להפגנות השבת שקוראות בקול חוצות "לסרי, הביתה"? או האם זוהי תחילת בניית תשתית רחבה לבחירות שיתקיימו באוקטובר?

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר