המועמד לראשות עיריית אשדוד שכנראה עוד לא שמעתם עליו - דרור מיקדש

המועמד האנונימי לראשות עיריית אשדוד: דרור מיקדש

שם חדש ומפתיע שאינו מוכר לציבור הרחב נכנס לקלחת הפוליטית ומדיע על הצטרפותו למירוץ: דרור מיקדש, איש מחשבים וכלכלן, שרוצה להיות "הרוביק דנילוביץ' של אשדוד"

פורסם בתאריך: 12.2.18 08:48

     

שחקן חדש בזירה הפוליטית באשדוד: דרור מיקדש, כלכלן ואיש תוכנה, תושב העיר, שמכריז על התמודדותו לתפקיד ראש העירייה.

עד הבחירות המוניציפאליות שייערכו ב-30 באוקטובר יש עוד שמונה חודשים וחצי, אך לרשימת המועמדים שבינתיים כללה שמות מוכרים מהזירה הפוליטית המקומית מתווסף כעת אדם מהשורה שזו טבילת האש הראשונה שלו בתחום.

מיקדש בן בן 44, יליד העיר, למד בבית ספר רעים ובתיכון מקיף ד'. לדבריו הקש ששבר את גב הגמל היה נושא השבת ומאז שהמחאה החלה הוא מגיע להפגנות ופעיל ברשתות: "החלטתי להתמודד לתפקיד ראש עיריית אשדוד, כי נוכחתי שלהנהגה היוצאת כבר לא נותר מה למכור לשותפים הקואליציוניים, אז היא עברה למכור את החירות שלנו. עבורי זו הייתה חציית קו אדום, המהלך הזה גרם לשבר יוצא דופן בין חרדים לחופשיים בעיר, ועלה לראש העירייה היוצא במעט האמון שעוד נותר בו. אנחנו לא למכירה ולא נסכים שיעמידו אותנו למכירה .זה מה שגרם לי להחליט על ריצה לתפקיד".

איך עוברים מתחום ההיטק לראשות העירייה והרי אתה אדם אנונימי?

"אני אדם עם קריירה בתחום התוכנה קרוב ל-20 שנה עם משכורת של איש הייטק, אך סדרת המכות שחטפנו בזו אחר זו מראש העירייה והמועצה שלו הגדיש את הסאה, והחלטתי להניח את בהייטק בצד כדי להרתם לתקן את הנזק. בשנת 2018 הייטק זה חלק מהמדינה הזו, וראוי שהסטנדרטים שיש בהייטק הישראלי יגיעו גם לרמה העירונית. כמו שרוביק דנילוביץ' ראש עיריית באר שבע עושה שם כיום, זו הדוגמה שלי לעיר אשדוד ולפוטנציאל שאפשר לתת תושביה. אני רוצה להשיב את תפקיד ראש העירייה לממדים הנכונים – למצב שראש העיריה הוא משרת ציבור, ולא שהתושבים משרתים של ראש עירייה".

 

 

למה הכוונה?

"רצית Reway ואמרת לאנשים ליסוע באופניים? סע גם אתה באופניים או סע בתחבורה ציבורית ותן דוגמה אישית. במקום לשבת במושב האחורי של 4×4 כשנהג מסיע אותך. אני פה כי האשדודים רוצים מישהו שיסתכל להם בלבן של העיניים ומתייחס לבעיות שלהם, לא כדי להסתתר בלישכה ולהופיע בטקס פרסי אופיר. אני אדם לא קטן, בגובה 1.90 מתנייד בקאיה-פיקנטו, ואני סבור שיש להתייחס בחרדת קודש לניהול כספי התושבים והוצאתם".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר