כרזת המחאה

בצאת השבת: הפגנת ענק ברחבת העירייה

המחאה בצאת השבת תתקיים בכיכר העירייה תחת הסיסמא אשדוד לא תהפוך לבית שמש 2". שלטים נתלו ברחבי העיר ומודעות חולקו בתיבת הדואר. על פי התחזיות גם השבת יחולקו קנסות לבתי העסקים הפועלים במתחמי הביג והסטאר ופוליטיקאים הבטיחו להגיע ולתמוך במאבק

פורסם בתאריך: 9.2.18 16:50

     

לאחר מועצת העיר הסוערת שתיזכר בהיסטורית העיר לזמן רב, וכשבפתח עוד שבת של חלוקת קנסות – הפוליטיקאים כבר מכינים את הרכב לנסיעה לעיר הדרומית לביקור ב"ביג פאשן" שהפך למוקד המאבק.

התמונה של ‏מיכאל גליקמן‏.

קרדיט צילום: ‏מיכאל גליקמן‏ בעמוד המחאה

בצאת השבת צפויה להתקיים עוד מחאה ברחבת העירייה, ברחבי העיר נתלו שלטים הקוראים לציבור הרחב להגיע תחת הסיסמא "להיות עם חופשי בארצנו", גם מודעות בנוסח פשקווילים חרדיים הופצו בתיבות הדואר ברחבי העיר.  גיא סער התבטא בנושא היחס לחרדים והבהיר: "המחאה אינה נגד חרדים. אני מודיע בצורה ברורה שאני אישית איני נגד האוכלוסיה החרדית. הכפייה הדתית נובעת מכך שמקבלי ההחלטות כפופים למובילי דעת ונבחרי ציבור של החרדים.

אני מאחל לכולנו שנבחרי הציבור שלנו היו עובדים בשבילנו כמו שאצל החרדים עובדים בשבילם. נמאס ששמים עלינו פס ונימאס שלא סופרים את כלל התושבים!

כולנו חלק מדבר ענק שקורה בעיר ובארץ, כמות חובשי הכיפה שתומכים במאבק היא אדירה המאבק הוא של כלל התושבים שקולם לרב לא נשמע והחליטו שהגיעו מים עד נפש. מי שגורם לשיסוע ופילוג ומוביל למלחמה אלה מקבלי ההחלטות ולא התושבים!"

סער סיים את דבריו ואמר "במוצאש הפגנה שחובה על כולם להיות בה-אל תשכחו מקבלי ההחלטות עדיין לא עובדים בשבילכם אלא בשביל הכיסא!"

 

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר