לוקח צד, מנכ"ל ביג איתן בר זאב. צילום: מיכל לנרט

הנהלת ביג בוחשת בפוליטיקה המקומית באשדוד

בניגוד לדבריו בעבר שהחברה לא תתערב בבחירות, שימו לב למה שאומר מנכ"ל הרשת איתן בר זאב בסוגיית הסינמה סיטי: "נצטרך כנראה להמתין להחלטת הוועדה המחוזית, ויותר מכך ליום הבחירות, בו תקווה אנו כי המהפך שיתחולל יהיה עמוק ולא ישאיר זכר לשלטון החושך”

פורסם בתאריך: 9.2.18 15:40

     

שלושה חודשים אחרי שעו”ד נעים שומר, חבר האופוזיציה במועצת עיריית אשדוד, הציע להעלות לסדר יום המועצה את הנושא “מדוע יש עיכוב בהקמת הסינימה סיטי” נענתה בקשתו והנושא הועלה ביום רביעי השבוע לדיון במועצה. לדברי שומר, הוא ביקש להעלות את הנושא לדיון במועצה מאחר שחש כי העיכוב בבניית הסינימה סיטי, שכבר היה אמור להתחיל לפעול לפני כשנתיים כולל בסופי שבוע, הוא עקב לחץ החרדים וכי הוא מהווה נדבך נוסף במאבק נגד פתיחת המתחם בשבת. תגובת דובר עיריית אשדוד אדי בן חמו: “להד”ם” (לא היו דברים מעולם).

ראש העיר, ד"ר לסרי בפנים חתומות במועצת העיר
צילום: אורי קריספין

לפני כשלוש שנים הגישה הנהלת ביג תכנית להרחבת המתחם באשדוד, והיא כללה שינוי גובה הבנייה של המתחם לצורך הקמת הסינמה סיטי, שיכלול 11 אולמות קולנוע, ובתוכם מתחם וי—איי—פי. היא כללה גם שינוי ייעוד למסוף תחבורה ותחנת דלק והוספת חניון וחניות. התנגדות העירייה הוגשה לאחר שהתכנית הופקדה בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה. בעירייה טוענים שהתנגדותה היא מסיבות תכנוניות, שכן בביג כבר מיצו למעשה את זכויות הבנייה ולא ניתן לאשר את התכנית כפי שהוגשה.

לדיון במועצה הצטייד שומר בהצהרה של מנכ”ל ביג מרכזי קניות איתן בר זאב: “לביג אין עניין וגם כל כוונה לבנות ולהפעיל שטחים מסחריים מעבר לשטח הנדרש להקמת הסינמה סיטי, כ-5,000 מ”ר בקומה השנייה המיועדת לכך”. לטענת בר זאב, “העירייה פועלת באופן ברור ונקמני על מנת למנוע את הקמת בתי הקולנוע, תוך שהיא מבטלת תכנית, בה היה אמור להיות מוקם מסוף התחבורה הראשי של הרכבת לטובת התושבים”.

לסיום כותב בר זאב, “לצערי, נצטרך כנראה להמתין להחלטת הוועדה המחוזית, ויותר מכך ליום הבחירות, בו תקווה אנו כי המהפך שיתחולל יהיה עמוק ולא ישאיר זכר לשלטון החושך”.

סגן ראש העירייה בוריס גיטרמן תקף את בר זאב: “שיגיש בקשה לוועדה המקומית להקמת הסינמה סיטי ושיפסיק לבלבל את המוח ולהסית”. מחברת ביג נמסר בתגובה: “המנכ”ל שלנו אינו נוהג לבלבל את המוח”.

 

בישיבת המועצה אמר לסרי: “אני בעד סינמה סיטי”. אולם הקואליציה הפילה את הצעתו של שומר, ולפיה בביג יוכלו להגיש בקשה חדשה. לאחר ההצבעה עזבו חברי האופוזיציה את האולם במחאה על המחטף כהגדרתם.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר