אולם המועצה אשדוד. צילום: אורי קריספין
אולם המועצה אשדוד. צילום: אורי קריספין

לסרי במועצה: "על אפכם ועל חמתכם לא תהיה פה מלחמת אחים" (וידאו)

ראש עיריית אשדוד שבר שתיקה בישיבת המועצה הערב ותקף את האופוזיציה ומובילי מחאת השבת. וגם: מה הוציא את סניה משלוותו?

פורסם בתאריך: 7.2.18 21:28

     

"על אפכם ועל חמתכם לא תהיה פה מלחמת אחים". כך אמר הערב ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי במהלך ישיבת המועצה הסוערת, בזמן שהוא מישיר מבט לחברי האופוזיציה ומכוון גם לתושבים שהגיעו למחות נגד הפגיעה בסטטוס קוו.

מלחמת השבת עמדה ברקע הישיבה – הראשונה מאז תחילת המחאה. הקיטור שהצטבר השתחרר החוצה. כ-250 תושבים מילאו את היציע וואת המסדרונות קראו ללסרי להתפטר: "לסרי, הביתה", חזרו וקראו. זה גם היה המפגש הראשון שלהם פנים אל פנים עם ראש העירייה מאז פרץ המשבר לפני יותר מחודש.

אבל לסרי ניסה לשדר עסקים כרגיל, גם כשמהאופוזיציה שבו ותקפו אותו על השינוי במדיניות האכיפה כלפי בתי עסק שפתוחים בשבת בחודש האחרון ועל מה שהם מכנים כפייה דתית.

שבר שתיקה, לסרי. צילום: אורי קריספין

שמעון (סניה) כצנלסון התנצח עם לסרי ונראה כועס כמו שמזמן הוא לא היה. צפו בקטע מדבריו:

גם מחוץ לאולם התגודדו עשרות תושבים ובתוכם כמה ממובילי מחאת השבת כמו סיון מרילי וגיא סער. למקום הגיעו שוטרים כדי לשמור על הסדר ולמנוע התלהטות נוספת של הרוחות מחשש שתצא מכלל שליטה.

לסרי הצהיר שהוא בעד הקמתו של מתחם סינמה סיטי. אולם בהצבעה נראו הדברים אחרת. חברי האופוזיציה יצאו במהלך הישיבה בהפגנתיות לאחר שלדבריהם בוצע מחטף, כאשר הקואליציה הפילה את ההצעה לאפשר להנהלת ביג להגיש תכנית מעודכנת להקמת מתחם סינמה סיטי. חברת המועצה הלן גלבר הגיע באיחור ונשארה זמן קצר לפני שעזבה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר