גיטרמן. צילום: פבל

גיטרמן קורא לאיחוד חילוני: בלי חרדים בקואליציה הבאה

מי שהודיע על כוונתו להתמודד על ראשות העיר טוען: "בחירות 2018 הינן הסיכוי היחיד שלנו למנוע ביסוס של דיקטטורה חרדית בעיר. חייבים לייצר בלוק חילוני אחיד במועצה הבאה, קואליציה של הכוחות החילוניים - ללא חברי מועצה חרדים"

פורסם בתאריך: 1.2.18 13:38

     

חילוני כל העולם התאחדו: על רקע סערת השבת באשדוד והמתיחות בין חילונים לחרדים בעיר סגן ראש העירייה בוריס גיטרמן הפתיע היום ביוזמה חדשה. גיטרמן, המקורב לד"ר יחיל לסרי שהכריז כי יתמודד בעצמו על ראשות העיר בבחירות הקרובות, העלה היום פוסט בפייסבוק ובו קרא לאיחוד שורות בקרב כל הכוחות החילוניים כהגדרתו לקראת הבחירות לעירייה ב-30 באוקטובר. לדבריו יש לפעול יחד כדי להקים בקדנציה הבאה קואליציה נטולת חרדים כהגדרתו.

כך הוא כתב לפני זמן קצר: "לכבוד ראשי כל הרשימות החילוניות באשדוד! אני, בוריס גיטרמן, יו״ר סיעת ״קהילת אשדוד״, חבר מועצת העיר משנת 2003 וסגן ראש העיר משנת 2008, פונה לכל ראשי התנועות החילוניות באשדוד וקורא לכולם לאחד כוחות במלחמה נגד התחרדות העיר! 

בחירות 2018 הינן הסיכוי היחיד שלנו למנוע ביסוס של דיקטטורה חרדית בעיר. הציבור החילוני, המהווה רוב מוחלט, מפולג לרשימות שונות שלא מצליחות לאחד כוחות. אבל לכולנו מטרות דומות ועל מנת להשיגן אנו חייבים לייצר בלוק חילוני אחיד במועצה הבאה, קואליציה של הכוחות החילוניים – ללא חברי מועצה חרדים.

אני מציע להיפגש באופן מיידי וליצור הסכם כוונות אחיד לפיו כל אחד מאיתנו יתמודד ברשימה עצמאית, ואחרי הבחירות, ללא קשר למי שיבחר לתפקיד ראש העיר, נתחייב להילחם על כך שכל חברי הבלוק ייכנסו לקואליציה ויקבלו סמכויות בניהול העיר.

רק בדרך זו נוכל להשיג את מטרתינו העיקרית – הבטחת השמירה על הצביון החילוני של העיר. אני מצידי מתחייב להשקיע את כל כוחותי להשגת מטרה זו".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר