מסעדת הדגים פסקאדו - נכנסה לרשימה? צילום: אילן אסייג

לאכול באשדוד: איזה מסעדות ייכנסו למדריך הלוהט?

לא רק לונדון או פריז, גם לאשדוד יהיה מדריך תיירים מרשת שיחור ואפילו שניים: לטיולים ולקולינריה, עם 40 המסעדות הנבחרות בעיר. בחברה לתיירות באשדוד בונים גם אפליקציה

פורסם בתאריך: 16.7.17 15:02

     

לטייל ולאכול באשדוד, בקרוב האפליקציה

בזמן הקרוב צפויים לצאת לאור שני ספרים שישימו את אשדוד על מפת התיירות הישראלית והבינלאומית: מדריך שיחור לטיולים באשדוד ומדריך שיחור לקולינריה באשדוד שיציג כ-40 מסעדות ובתי אוכל נבחרים בעיר. לצד המדריכים המודפסים תפעל גם אפליקציה.
המטרה היא למשוך תיירים ומבקרים לעיר – גם מישראל אבל גם תיירים מחו”ל שמגיעים לארץ. המדריכים המודפסים והאפליקציה יוכלו לתת לתיירים מידע מעודכן וזמין בקשר לאתרים מעניינים, מסלולי הליכה, מוזיאונים ומופעים, מסעדות בעיר, חופי הים וכן אינפורמציה כללית על אשדוד.

בחברה העירונית “תיירות אשדוד” מעריכים שמדריך הקולינריה יוצג לקהל בפסטיבל החדש “עמים וטעמים” שיתקיים בפארק לכיש ב-14-13 בספטמבר. “פנינו ל-40 שגרירויות וקונסוליות כדי להביא 40 מטעמים שונים ומגוונים”, אמר גורם בחברה. “יהיו בפסטיבל גם דוכני יינות מכל העולם, גבינות, מאכלים שונים ובנוסף – ריקודי עמים ושירי עמים. הקהל יוכל לטעום, כל מנת טעימה תעלה עשרה שקלים”.
תחום התיירות באשדוד נמצא כיום בתנופה. באחרונה סיימה החברה לתיירות בראשות המנכ”ל עופר דרי והממונה משה דנינו את גיבושה של תכנית אב לשנים הבאות. ההשקעות נאמדות ב—400 מיליון שקלים וכוללות בין השאר את פיתוח טיילת החוף – בשלב זה עובדים על המקטע שבין מי עמי ללידו – שצפויה להתחיל במוצא הנחל ולהתפרס עד המרינה, העתקת שוק ים דרומה, פיתוח המזח הדרומי במרינה, הקמת פארק משולב מים, מוטוריקה ואקסטרים על גדת נחל לכיש ובניית חניון קמפינג מאובזר ומונגש עבור קראוונים ניידים ואוהלים ומתחם מכולות מעוצבות. אלה הם רק כמה ממרכיבי תכנית האב החדשה לתיירות באשדוד, שעיקריה הוצגו השבוע במועצת העיר. עוד בתכנית: פיתוח אתר המצודה בשיתוף רשות העתיקות והקמת בריכת גלישת גלים, “המתנפחוף”: מתחם של מתקני מים המתפרש על כ-20 דונמים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר