הדמיה: סינמה סיטי אשדוד. תמונה: ביג מרכזי קניות
הדמיה: מתחם בתי הקולנוע סינמה סיטי אשדוד. תמונה: ביג מרכזי קניות

בעירייה משיבים אש לביג בעניין הסינמה סיטי: "חמדנות והטעיה של הציבור"

בעיריית אשדוד טוענים שהתנגדותם לתכנית אינה קשורה לשבת: "לא הובעה התנגדות להקמת הסינמה סיטי"

פורסם בתאריך: 30.1.18 18:29

     

 

בעירייה מגיבים בצורה קשה לטענות של מנכ"ל חברת ביג איתן בר זאב בנוגע להקמת הסינמה סיטי בעיר. לדבריו ההתנגדות שהגישה העירייה לוועדה המחוזית במסגרת הפקדת התכנית להרחבת מתחם ביג פאשן שכוללת גם את בניית מתחם בתי הקולנוע ומסוף תחבורה נובעת מהלחץ שמפעילים הציגי המגזר החרדי על ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי שלא לאפשר למתחם שמבחינתם מחלל שבת להתרחב עוד יותר.

בתגובה לדברים של בר זאב דוחים בעירייה את הטענות: "הנהלת הביג מבקשת להשיג אישורים תכנוניים להרחבת החלקים המסחריים בהיקף של 30,000 מ"ר זאת למרות שמוצו כל זכויות הבניה למסחר במגרשים. החמדנות וההטעיה של הועדה המחוזית והציבור בתכניות כפי שהוגשו על ידי הביג, הם הבסיס להתנגדות של העירייה. אנחנו מגנים ודוחים בשאט נפש את הניסיון של הנהלת הביג לקשור באופן בלתי הגון בין הגשת התכנית למאבק השבת ולסינמה סיטי".

בעירייה מוסיפים עוד: "התכנית שהוגשה לא בשלה תכנונית ולכן העירייה כמו גם רשות מקרקעי ישראל הביעו התנגדותם לתכנית כפי שהוגשה. בשום אופן לא הובעה התנגדות להקמת הסינמה סיטי. העירייה לא תיכנע ללחצים פסולים רק כדי להטיב עם הרצונות הכלכליים של הנהלת הביג ותמשיך לפעול כשטובת העיר ורק היא, לנגד עיניהם".

 

 

 

 

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר