בקרוב: הרכב השיתופי מגיע לאשדוד. צילום: יח"צ

גם בשבת: זו החברה שתפעיל מערך של רכבים שיתופיים באשדוד

CAR2GO מקבוצת שגריר זכתה במכרז של עיריית אשדוד ותפעיל מערך רכבים שיתופיים בעיר. כ- 100 רכבים שיתופים יוצבו ברחבי העיר במקומות חנייה ייעודים. המיזם יחל ביולי 2018

פורסם בתאריך: 29.1.18 10:07

     
חברת CAR2GO מקבוצת שגריר זכתה במכרז להפעלת מערך רכבים שיתופיים בעיר אשדוד, במסגרתו יוצבו בתחילה 50 כלי רכב מסוגים שונים ברחבי העיר ותוך שנה ממועד התחלת המיזם מספר הרכבים יעלה ל-100. הפעילות מתוכננת להתחיל בחודש יולי.
לפי תנאי המכרז השירות יפעל 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע, דהיינו גם בשבת ובחג.
 
בחברה מציינים שהרכב השיתופי יאפשר לתושבי העיר ליהנות מחוויה של רכב פרטי מבלי כל הדאגות והעלויות של האחזקה. התשלום עבור השירות מבוסס על שעות השימוש וק"מ וכולל ביטוח, טיפולים, דלק וחניה.
עלות הנסיעה ברכב שיתופי עתידה לחסוך למשפחה מעל 15 אלף שקל בשנה על אחזקת רכב. רכב שיתופי עשוי להוות פיתרון לתושבים שאין ברשותם רכב פרטי אך יש להם צורך בכזה מעת לעת. החברה תציע מגוון סוגי רכבים על מנת לתת לתושבי העיר מענה למגוון צרכים (רכבי מיני, רכבים משפחתים ורכבים להובלה).
 
מיזם הרכבים השיתופיים של CAR2GO הוקם לפני כ-10 שנים בתל אביב במטרה לצמצם את בעיות החניה וזיהום באוויר בעיר. מאז המיזם התרחב גם לגבעתיים, רמת גן, רעננה והרצליה והצליח לשנות את הרגלי הנסועה של אלפי משתמשים באופן קבוע בשירות מידי חודש. בחודש נובמבר אשתקד השיקה החברה שירות חדש של רכבים שיתופיים חשמליים בעיר חיפה, ולפני כחודש, עדכנה חברת CAR2GO בזכייתה במכרז בעיר ירושלים.
תושבי העיר אשדוד אשר יצטרפו לשירות, יוכלו לנסוע ברכבי CAR2GO בכל הערים בהן היא פועלת. גיל לייזר מנכ"ל חברת CAR2GO מקבוצת שגריר ציין כי, "אני מברך את ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי על נכונותו ופתיחותו להצטרף למיזם המהווה אלטרנטיבה נוספת וחשובה למערך התחבורה העירוני. אנו בעיצומה של מהפכה תחבורתית שתייתר בעתיד את הצורך ברכב הפרטי ותחסוך עלויות נסועה רבות, תצמצם את בעיות החניה (ע"פ מחקרים עולמיים רכב שיתופי מפחית בין 10-14 רכבים) וזיהום האוויר בעיר. מדובר בתחליף נוח וחסכוני לנסיעה ברכב פרטי ולנסיעה במונית".
 
חברת CAR2GO מזמינה את תושבי העיר המעוניינים לחוות את השירות להירשם ובהמשך להצטרף ראשונים לפיילוט בקישור : https://www.car2go.co.il/about-us/#contact_us
 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר