צילום: קיריל לבוב

"מי יציל את הבית שלי": גלריית המחאה 27.1.18

אשדוד הפנימה שעיניי כולם נשואות אליה. כאלף מפגינים הגיעו הערב למחות כנגד הכפייה הדתית בעיר על אף מזג האוויר החורפי. הפעם, ובאופן נחוש יותר מההפגנות הקודמות - הקהל ביקש להעביר מסר ברור לראש העיר. כך זה נראה

פורסם בתאריך: 28.1.18 00:46

     

אם עד עכשיו למישהו היה ספק, הרי שההפגנה הנוכחית העבירה מסר ברור – המפגינים כאן בכדי לשנות מציאות. באופן אירוני, גם ביהדות פעם שלישית מסמנת קביעות, מעבר בין הזמני – לקבוע, מעמד של תוקף ויציבות. וכך, במזג אוויר חורפי למדי הגיעו כאלף תושבי אשדוד, צעירים ומבוגרים מכל הרבעים ומכל העדות למחות כנגד מדיניות העירייה. הפעם, בשונה מההפגנות האחרות הקו היה לוחמני למדי, ואם בשבועות הקודמים מעמדו של ראש העיר היה חלק נוסף בהפגנה, הפעם הנואש עמד במרכז השיח הן מצד הנואמים שבחרו לפנות לד"ר לסרי בשמו, ולטעון טענות קשות ונוקבות והן הקריאות של הקהל והדוברים – יאלה הביתה.

נראה כי תושבי העיר שומרים את יכולת ההכלה למגוון האוכלוסיה, ואפילו יש קונזנוס שלא ל כעוס עלהחרדים אלא רק על 'הנציגים שלהם', אך בכל הקשור לשלטון המקומי הערב היה נראה כי יש תמימות דעים. נזכיר כי בתחילת השבוע שעבר נפגשו נציגי שיירת הרכבים ובראשם הנציג דן סופר למפגש עם ראש העיר לקידום הבנות בנושא, אך הפוסט של ראש העיר בשילוב השקט שלפניו טרף את כל הקלפים.

כל התמונות צולמו על ידי קיריל לבוב, פעיל חברתי ותושב העיר.

 






והח"כ היחיד שהתקבל בחיבוק אשדודי –

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר