"כמה אזרחים שלא יצביעו לך"

גם הקור לא יעצור: במוצ"ש תתקיים הפגנת מחאה נוספת

על אף מזג האוויר החורפי, נראה שיהיה מקום בו בוודאי יהיה סוער - רחבת העירייה."תחילה לא תוכננה הפגנה מהתחשבות בציבור ובמזג האוויר. אך לאחר תגובתו הביזיונית של ראש העירייה ואנשים מטעמו הבנו חד משמעית שמדובר בהכרזת מלחמה על תושבי העיר. וזו התגובה"

פורסם בתאריך: 25.1.18 11:51

     

מארגני מחאת השבת הודיעו היום לפעילים: "לאחר הפוסט המבזה של ד"ר יחיאל לסרי החלטנו שלא נשתוק גם בשבת הקרובה- יום שבת 27.1.2018 בשעה 19:00. כולנו ברחבת העירייה להפגנת ענק שתרעיד את הקרקע עליה עומד בניין העירייה הכושל שהדבר היחיד שעובד בו הוא המעלית"

סיון מרילי "תחילה לא תוכננה הפגנה מהתחשבות בציבור ובמזג האוויר. ולאחר תגובתו הביזיונית של ראש העירייה ואנשים מטעמו הבנו חד משמעית שמדובר בהכרזת מלחמה על תושבי העיר. וזו התגובה. הולכים להרעיד את הקרקע מתחת לבניין העירייה גם השבת, כפי שאמרתי בנאום: לא נשקוט ולא נרגע עד שנקבל את אשדוד בחזרה".

זוכרים דבר כזה?

גיא סער, ממארגני המחאות בשבועות האחרונים אמר הבוקר: "ראש העיר ממשיך בהתעלמות מהתושבים וגם במזג אוויר סוער כן נעשה מחאה שלא יחשוב לרגע שאנחנו שותקים והמחאה הזו דועכת. התושבים אומרים את דברם וימשיכו להגיד את דברם. שאף אחד לא יחשוב – לרגע – שהוא יכול להשתיק את תושבי אשדוד. מקבלי ההחלטות צריכים להבין – הגיע הזמן שיתחילו לעבוד לטובת כלל הציבור ולא לטובת אוכלוסייה מאד ספציפית. מטרת ההפגנה- העברת המסר".

על הפוסט של ראש העיר אמר סער: "ביזיון והמשך התעלמות מוחלט מהתושבים. הרבה מילים ואפס משמעות.
מצחיק שאחרי שבועיים זה מה שהיה לו להגיד אחרי שבועיים של שתיקה".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר