איילת שקד "תושבי אשדוד צריכים לבוא בחשבון עם ראש העירייה בקלפי". צילום- תומר אפלבויום

איילת שקד על ראש העיר: "החליט ללכת עם החרדים"

שרת המשפטים, איילת שקד מגיבה לסערת השבת באשדוד ומבהירה: המצב באשדוד אינו תוצר של חוק המרכולים אלא החלטה של ראש העיר "מי שצריך לבוא איתו בחשבון זה תושבי אשדוד- בקלפי"

פורסם בתאריך: 25.1.18 10:01

     

שרת המשפטים איילת שקד התייחסv לנושא מאבק השבת באשדוד בריאיון לבן כספית ואריה אלדד ב-103 fm, אלו דבריה:

"לצערי פוליטקאים משתמשים בעניין השבת כדי לקושש קולות וצריך להפסיק עם זה, כל מי שמבין ומכיר את חוק המרכולים יודע שהוא לא משנה דבר וחצי דבר בסטטוס קוו. באשדוד יש סכסוך פוליטי. אפשר להסביר את זה – ראש העיר החליט ללכת עם החרדים מכיוון שיש איזה שהוא מועמד שכנראה שייך למגזר החילוני ועומד להתמודד מולו וזה הכל עניין פוליטי פנימי באשדוד וחבל מאד להצית כאן סכסוכים מיותרים".

יש דרך פשוטה לעצור את זה?

"אנחנו אומרים – לא להשתמש בשבת כדי לגרוף קולות ולא להסיט מגזרים שונים אחד בשני, לי יש חברים חילונים וחרדים וכולנו מסתדרים אחד עם השני. אפשר לחיות כולם ביחד ולא צריך למצוא סיבות לריב. ושוב חוק המרכולים לא משנה את המציאות. ראש עיריית אשדוד החליט מטעמים שלו לשנות את המציאות באשדוד ומי שצריך לבוא איתו בחשבון לכאן או לכאן זה תושבי אשדוד בקלפי".

בהמשך הראיון ובהתייחסות להגעתו של ליברמן לביג בשבת אמרה השרה:

"אני אומרת שוב צריך להפסיק להשתמש בשבת לצרכים פוליטיים אין שינוי בסטטוס קוו, ובטח אסור לשנות את הסטטוס קוו ככה באופן חד צדדי ובלי הדיברות לא לכאן ולא לכאן, באשדוד זה אירוע נקודתי פוליטי פנימי והממשלה לא צריכה להיכנס לזה"

להאזנה לשידור המלא

 

אשדוד – זוכת פרס שקיפות שלטונית מטעם שרת המשפטים

תמונת ארכיון: אשדוד זוכת פרס שקיפות שלטונית מטעם שרת המשפטים שקד. מימין לשמאל: הממונה על חופש המידע בעירייה, עו"ד דוד דבש, ד"ר לסרי, שקד ומנכ"לית משרד המשפטים עו"ד אמי פלמור

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר