דיון בכנסת. צילום- ויקיפדיה

צפו:הכנסת דחתה בקשה לדון בסגירת חנויות בשבת באשדוד

פנייה לקיים דיון במליאת הכנסת בנושא החלטתו של ראש עיריית אשדוד, יחיאל לסרי , לסגור חנויות בשבת ולהטיל קנסות על אלו שיפתחו נדחתה בטענה כי “לא צריך ללבות את האש”

פורסם בתאריך: 24.1.18 14:32

     
ח”כ קסניה סבטלובה פנתה יחד עם ח”כ דב חנין בבקשה לקיים דיון במליאת הכנסת בנושא החלטתו של ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי לסגור חנויות בשבת ולהטיל קנסות על אלו שיפתחו, אך נשיאות הכנסת דחתה בישיבתה שהתקיימה ביום שני (22 בינואר) את הבקשה בטענה כי “לא צריך ללבות את האש”.

סבטלובה לא ויתרה ובקשה לערער על ההחלטה, ובערעור דנה היום (יום רביעי 24 בינואר) ועדת הכנסת בראשות ח”כ מיקי (מכלוף) זוהר, שדחתה גם היא את הערעור.
ח”כ סבטלובה: “הנושא שבקשתי להעלות לסדר היום יחד עם חברי ח”כ דב חנין הוא חשוב. זו כבר ההפגנה שניה בעקבות החלטתו של אנו מודאגים מכך שחלו גילויי גזענות קשים, בין היתר מקרב עובדי העירייה כמו הגב’ זהבה אזרן, נגד האנשים שמשתתפים בהפגנות.
חשוב להדגיש: זו אינה הפגנה מגזרית, היא של כלל תושבי אשדוד, אך עולים רבים לוקחים בה חלק. זהו נושא חם שעל סדר היום ומחובתנו להביא אותו לכדי דיון במליאה".
 ח”כ מיקי זהר, יו”ר ועדת הכנסת שדנה בערעור אמר: “אין מקום לדון בנושא שהוא גחמה פוליטית. ראש העיר מקיים את החוק”. גם ח”כ טלי פלוסקוב הצביעה נגד ההחלטה לקיים את הדיון.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר