בן עדי בנאום שמעורר סערה. צילום: עיריית אשדוד

בעקבות נאום "באבי אבי אמא שלו", גלבר קוראת לפטר את מנכ"ל העירייה

דבריו של אילן בן עדי שהפציר בעובדי העירייה להיכנס לרשתות ולתקוף את מי שמוציאים את דיבת העירייה רעה, מעוררים תגובות. חברת המועצה גלבר פנתה ללסרי בדרישה להדיח אותו וגם את העובדת זהבה אזרן. לסרי: "גאה להצטרף לכל מילה ומילה בדבריו"

פורסם בתאריך: 23.1.18 10:54

     

נאום ה"תתנו לו באבי אבי אמא שלו" של מנכ"ל העירייה, אילן בן עדי, ממשיך לעורר תגובות.

לאחר שאתמול נחשפו הדברים שאמר בן עדי בנאומו בפני מאות עובדי עירייה ובו קרא להם להיכנס לרשתות ולהשיב מלחמה מול מי שיוציא את דיבתה של העירייה רעה, היום פנתה חברת המועצה הלן גלבר לראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי בדרישה להדיח את המנכ"ל מתפקידו.

מנכ"ל העירייה אמר את הדברים מול מאות עובדים. הדבר היה ב-10 בחודש במהלך כנס להענקת קביעות לעובדי עירייה.

הנה הנאום שלו כפי שצולם בידי עיריית אשדוד:

בן עדי אמר את הדברים על רקע שני פסקי דין בשתי תביעות לשון הרע: האחת שבה זכה ממלא מקום ראש העירייה גבי כנפו שתבע את פעיל הציבור סער גינזבורסקי בגין פרסומים מכפישים בפייסבוק והאחרת שבה זכה ראש העירייה לסרי בתביעה שהגיש נגד המקומון "השבוע באשדוד" ובעליו.

גלבר קוראת לפטר גם את עובדת העירייה, זהבה אזרן, שהתבטאה בשבוע שעבר בצורה מכוערת וחמורה נגד יוצאי חבר העמים.

גלבר. צילום: פייסבוק

גלבר: "היעלה על הדעת שאזרן בהשתלחותה חסרת הרסן תוציא דיבתם של עשרות אלפי מתושבי אשדוד בעודה עובדת ציבור בעיריית אשדוד?! היעלה על הדעת שמנכל עירייה, שאמור להוות דוגמא אישית ומורה לעובדים, בדרכו שלו, להשתמש בנכסים על מנת לקדם אותך פוליטית".

במכתבה ללסרי מציינת גלבר כי דבריהם של השניים הם בבחינת "הסתה, בלע וגזענות של עובדי ציבור".

לסרי מנסה להרגיע את הרוחות בישיבת המועצה שדנה בהסכם הגג. לידו ממ"ק גבי כנפו, המנכ"ל אילן בן עדי והסגן, מרדכי ליברמן. צילום: אורי קריספין

גלבר: "בקלטת מנכ"ל העירייה דורש באופן בוטה מעובדי העירייה, 'כל מה שאני מבקש מכם חברים… תהיו ברשתות, אני לא רוצה שתהיו טוקבקיסטים, אבל כל מי שמוציא את דיבת העירייה רעה תתנו באבי- אבי אמא שלו'. מנכ"ל העירייה פועל בניגוד להנחיות היועץ המשפטי לקראת בחירות לרשויות המקומיות. "חל איסור חמור על שימוש בעובדי הרשות לצרכים פוליטיים במסגרת שעות עבודה… על בכירי הרשות המקומית, בפרט על הדרג הנבחר, להימנע מלפנות לכפופים להם.." שימוש מעין זה עלול להוות עבירה פלילית של הפרת אמונים".

סער גינזבורסקי

היא מוסיפה עוד: "התנהגותו של מנכ"ל העירייה, הביטויים הלא ראויים שהשתמש מנכ"ל העירייה מאפשר לעובדי העירייה לנהוג ברוח דבריו הבוטים. לא פלא שהפעילה שלך אזרן השתמשה במילים חמורות כאשר הממונה עליה, מנכל העיריה, מדבר באופן בוטה ומחפיר לא פחות.

 

 

 

 

גלבר מצטטת את הדברים שפרסמה העובדת זהבה אזרן בפייסבוק בתגובה לשיח הציבורי אודות מאבק השבת בעיר.

"העם היהודי", כתבה אזרן, "לא ייכנע לתכתיבים של מפלגות נוכריות הבאות בעטיפה ישראלית וחזונה להרוס  ארץ ישראל ועם ישראל, חנויות חזיר זה לא מאכל יהודי ומסורתי והעלאת מיליוני נוכריים בחסות חוקי נירנברג הנאציזם שחוקק בעקבות התבוללותם של יהודים …שלוש דורות, עברנו את היטלר את סטלין נעבור גם אותכם".

"די לקרוא את הפוסט פעם אחת כדי להבין שהגברת נוטפת שנאה וזעם, גזענות מהרמה הקשה ביותר כלפי אוכלוסיות בעיר אשדוד ובכלל", מציינת גלבר ומוסיפה: "גיבוב המילים בפוסט תוך כדי אזכור הנאצים, חוקי נירברנג , היטלר וסטלין בכפיפה אחת מעלה חלחלה ומביישת את הכותבת שהגתה מראשה או הונחתה ע"י מאן דהוא בניסוח הזוועה לעיל. כזכור, זו לא הפעם הראשונה שהתבטאויותיה של הפעילה שלך מביישים ומכפישים ולא מכבדים את כבודם של עובדי הציבור בכלל ואת תושבי אשדוד בפרט. מבדיקת פעילותה בפייסבוק מתקבל הרושם כי חלקם נעשים בזמן העבודה, ועל חשבון משלם המיסים. וחמור אף יותר כי היא מנצלת זאת לשם צרכיך הפוליטיים – התנהלות זו מהווה הפרה בוטה של הוראת היועמ"ש שעולים לכדי עבירה פלילית של הפרת אמונים".

מעירית אשדוד נמסר בתגובה: "בנוגע לגברת אזרן, עיריית אשדוד והעומד בראשה פרסמו הודעת גינוי חריפה המלווה בטיפול משמעתי בעובדת במסגרת הארגון.

בעניין דבריו של מר אילן בן עדי מנכ"ל העיריה, גברת הלן גלבר כהרגלה אינה מכינה שיעורי  בית, מסלפת ומעוותת דברים באופן מגמתי, המבייש נבחר ציבור. רק להזכיר את ניסיונותיה לעכב את בניית בית החולים תוך התעלמות בוטה מסיכון חיי אדם, את התנגדותה לתחבורה ציבורית שמהווה פתרונות לסוגית התחבורה לנוכח הפיתוח המואץ, וניסיונותיה לעכב את החתימה על הסכם הגג המעניק פתרונות דיור לצעירי אשדוד וראש העיר חוזר על קריאתו כלפיה שנעשתה מספר פעמים בישיבת המועצה להתפטר מתפקידה כחברת מועצה".

ד"ר לסרי מסר בתגובה: "ישבתי באולם ושמעתי את דבריו של מנכ"ל העירייה במלואם שכללו אמירה חד משמעית על זכותם של עובדי העירייה להגן על שמם המקצועי הטוב, ואני גאה להצטרף לכל מילה ומילה בדבריו. ראוי שתקראו את מלוא התמליל של דברי המנכ"ל ותיווכחו שכל דבריו נועדו להסיר את מסך השקרים המופצים על ידי קומץ טוקבקיסטים המוציאים דיבת העיריה ועובדיה על לא עוול בכפם. גם אני קורא לעובדי עיריית אשדוד להגן על שמם כעובדי עירייה העושים עבודתם נאמנה ועל שמה הטוב של העירייה, ושל העיר אשדוד שגברת גלבר וחבר מרעיה דואגים להשמיץ ולהוציא דיבתה רעה בקרב תושבי אשדוד ותושבי מדינת ישראל וכל זה לצרכיהם הפוליטיים האישיים".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר